اخبار بازی

منتظر بازگشت و ساخت نسخه دنباله بازی Okami باشیم ؟

بازی Okami

به تازگی ایکومی ناکامورا (Ikumi Nakamura) و هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) در توییتر اشاراتی به بازگشت و ساخت نسخه دنباله بازی Okami داشته‌اند. اثری که در سال 2006 عرضه شد و در آن زمان کامیا، در یکی از استودیوهای شرکت کپکام تحت عنوان Clover Studio این بازی را توسعه داد.

در حالی که ناکامورا ماه گذشته استودیو Tango Gameworks را که در حال تولید عنوان GhostWire:Tokyo است ترک کرد و هم‌اکنون نیز مشخص نشده در کدام استودیو فعالیت خواهد کرد اما ویدئویی که ایشان روز گذشته مورخ 18 اکتبر در توییتر خود به اشتراک گذاشت نشان می‌دهد ایشان در استودیو PlatinumGames در کنار هیدکی کامیا حضور داشته و در این ویدئو کامیا اظهار می‌کند “بازی Okami باز خواهد گشت”. امری که به مانند همه ما، تعجب ناکامورا را نیز به دنبال داشته و عبارت پرسشی “واقعا؟” را بر زبان وی جاری می‌سازد. سپس کاملا ضمن اطمینان خاطر دادن مجدد، پرسش ناکامورا را به صورت مثبت تایید می‌کند.

نکته قابل توجه بدین شرح است که در این توییت، اکانت رسمی شرکت کپکام نیز تگ شده است. شرکتی که حقوق مربوط به عنوان Okami را در اختیار دارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد اقدام صورت گرفته از سوی هیدکی کامیا، به نوعی آزمودن واکنش طرفداران به بازگشت و ساخت نسخه دنباله بازی Okami و در عین حال انداختن توپ در زمین شرکت کپکام برای وقوع این مسئله است. ناگفته نماند پس از این توییت، کامیا در توییتی دیگر به طور جداگانه اظهار کرد این بازی روزی بازخواهد گشت و به صورت گرفتن این امر باور دارد.

در حال حاضر نمی‌توان این توییت و خبر را به منزله تایید و ساخت قسمت بعدی Okami دانست و باید منتظر واکنش شرکت کپکام و انتشار اطلاعات بیشتر در این زمینه ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا