اخبار بازی

به زودی نسخه‌ی موبایل بازی Destiny معرفی می‌شود

شایعه شده است که یک بازی موبایلی مبتنی بر Destiny به زودی معرفی می‌شود. اکانت Destiny Bulletin پستی منتشر کرده است که بازی به نام Destiny Rising توسط Bungie و NetEase در حال توسعه است. در حالی که وجود این بازی برای اولین بار در دو سال پیش گزارش شد، هیچ خبر رسمی پیرامون این بازی وجود ندارد.

جف گراب از Giant Bomb به پست Destiny Bulletin در Threads پاسخ داد و گفت که بازی واقعاً وجود دارد و اطلاعات بیشتری ممکن است در راه باشد. گراب نوشت: بله، این واقعی است. افراد زیادی از Bungie روی آن کار نمی کنند. ممکن است به زودی معرفی شود. وقتی کاربر دیگری از او پرسید که آیا اطلاعات زیادی درباره این بازی دارد، گراب پاسخ داد: این بازی Destiny روی موبایل، با تغییرات زیاد، خواهد بود. به عنوان مثال، به جای اینکه شخصیت خود را بسازید، شخصیت های قهرمان را انتخاب می‌کنید.

وجود یک بازی موبایل مبتنی بر Destiny برای اولین بار در سال 2022 و پس از گزارش The Game Post شایعه شد. این سایت با استناد به منبعی که گفته می‌شود به NetEase نزدیک است، ادعا کرد که Bungie و NetEase بیش از دو سال بود که در آن زمان روی یک بازی جدید Destiny کار می‌کردند، به این معنی که در حال حاضر بیش از چهار سال است که این بازی در حال توسعه‌ است.

قبل از اینکه شرکت Bungie توسط سونی خریداری شود، NetEase مبلغ 100 میلیون دلار در بانجی سرمایه گذاری کرد تا در سال 2018 به یکی ازسهامداران در این شرکت تبدیل شود. در آن زمان، استودیو بانجی گفت که این معامله به آن کمک می‌کند که جهت‌های جدید را کاوش کند و دنیای جدیدی بسازد.

Bungie در ماه ژوئیه اعلام کرد که 220 کارمند، تقریباً 17٪ از استودیو، را اخراج می‌کند و 155 کارمند دیگر در Sony Interactive Entertainment ادغام شده‌اند. اگر ادعای گراب مبنی بر اینکه تعداد زیادی از کارکنان Bungie روی بازی Destiny موبایل کار نمی‌کنند، درست باشد، این اخراج‌های زیاد ممکن است لزوماً بر توسعه بازی تأثیری نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا