اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

تاریخ عرضه بازی The Medium مشخص شد + تریلر جدید

استودیو Bloober Team با انتشار تریلر جدیدی از بازی The Medium اعلام کرد که این عنوان در تاریخ 10 دسامبر امسال منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

تریلر جدید تعدادی از محیط‌های مرموز بازی را همراه با موسیقی جذابی به‌نمایش می‌گذارد که به گفته سازندگان، فضای تاریک آن از آثار هنرمند لهستانی، Zdzisław Beksiński الهام گرفته شده‌است. آرتیست‌های بلوبر تیم با مطالعه دقیق نقاشی‌های این هنرمند قصد دارند تا فضای ترسناکی را در بازی به‌وجود بیاورند که با موسیقی‌های خلق شده توسط Arkadiusz Reikowski و همچنین Akira Yamaoka (آهنگساز سری سایلنت هیل) همراه خواهد شد.

عنوان The Medium از همین حالا بر روی کنسول‌های نسل بعدی مایکروسافت و PC قابل پیش خرید است و برای افرادی که بازی را از همین حالا پیش خرید کنند ده درصد تخفیف تعلق می‌گیرد. همچنین کاربران PC علاوه بر این تخفیف، در صورت پیش خرید این عنوان به ساندترک اوریجینال بازی به‌همراه آرت بوک دیجیتالی آن نیز دسترسی خواهند داشت.

بازی The Medium در تاریخ 10 دسامبر برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و همچنین سرویس Xbox Game Pass منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا