اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

بازی The Medium برای پلی استیشن 5 لیست شد

بازی The Medium که در اوایل 2021 برای کنسول‌های نسل بعدی ایکس باکس و PC عرضه شده بود، توسط ESRB برای پلی استیشن 5 لیست شده و وب‌سایت Gematsu آن را رویت کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Medium

شرکت Koch Media مدتی پیش اعلام کرده بود که نسخه فیزیکی بازی The Medium منتشر خواهد شد، اما تاریخ عرضه و پلتفرم‌های آن در حال حاضر نامشخص است. استودیوی Bloober Team، سازنده این عنوان ترسناک روان‌شناختی، پس از عرضه مدیوم از کار کردن بر روی یک IP ترسناک با همکاری ناشری شناخته‌شده و معروف خبر داد که باعث شده طرفداران زیادی پیش‌بینی کنند این بازی، نسخه جدید سایلنت هیل است.

بازی The Medium در هنگام عرضه با واکنش‌های نسبتا خوبی مواجه شد. یکی از ویژگی‌های خاص این عنوان که سازندگان تأکید زیادی بر روی آن داشتند، قابلیت به‌تصویر کشیدن دو جهان مختلف و جابجایی سریع بین آن‌ها بود. شرکت Koch Media یک‌شنبه هفته آینده لایو استریمی را به عنوان بخشی از برنامه Summer Game Fest برگزار خواهد کرد، بنابراین ممکن است نسخه پلی استیشن 5 بازی در این برنامه معرفی شود.

بازی The Medium در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی و همچنین سرویس Xbox Game Pass در دسترس است. شما می‌توانید بررسی ما از بازی را از اینجا مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا