اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

بازی The Medium تا اوایل سال 2021 تأخیر خورد

بلوبر تیم اعلام کرد که بازی The Medium با کمی تأخیر و در تاریخ 28 ژانویه 2021 (8 بهمن) منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی The Medium

چند هفته پیش بود که استودیو Bloober Team تاریخ عرضه The Medium را برای 10 دسامبر تأیید کرد؛ اما حال زمان عرضه این عنوان به‌مدت حدود یک ماه و نیم به تعویق افتاده است. بلوبر تیم با انتشار توئیتی از این تأخیر خبر داد و حال این عنوان در ماه ژانویه سال بعد عرضه می‌شود.

توسعه‌دهندگان دلیل این تأخیر را وضعیت فعلی ویروس کووید-19 در کشور لهستان و همچنین زمان‌بندی بازی‌های حاضر در بازار اعلام کرده‌اند. با اینکه Bloober Team به نام بازی خاصی اشاره نکرده، اما به‌احتمال زیاد توئیت سازندگان به Cyberpunk 2077 اشاره دارد که قرار است دقیقا همزمان با تاریخ عرضه قبلی The Medium یعنی 10 دسامبر منتشر شود.

در هر صورت، توسعه‌دهنده The Medium عنوان کرده که از این مدت زمان اضافه برای پولیش کردن بیشتر بازی استفاده می‌کند. همچنین گفته شده که در این مدت همچنان اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد شد.

بازی The Medium در تاریخ 28 ژانویه برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس منتشر می‌شود. همچنین این عنوان در زمان عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا