اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

فروش بازی The Medium از همین حالا هزینه ساخت و تبلیغات را جبران کرده است

طبق اطلاعات رسمی جدیدی که از سوی سازندگان بازی The Medium منتشر شده، به‌نظر می‌رسد این عنوان از لحاظ فروش شروع بسیار خوبی داشته است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Medium

استودیو Bloober Team در طول سالیان گذشته تجربه ساخت چندین بازی مختلف در ژانر ترس را دارد، اما جدید ترین ساخته‌شان یعنی بازی مدیوم قدم بزرگی برای آن‌ها محسوب می‌شود. نه‌تنها این بازی با سایر آثار بلوبر تیم متفاوت است، بلکه The Medium بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه پروژه آن‌ها به‌شمار می‌رود که طبیعتا بودجه تولید و بازاریابی بیشتری نیز طلب می‌کند.

حال این استودیوی لهستانی از طریق وب‌سایت Money.pl اعلام کرده که فروش بازی هزینه ساخت و بازاریابی آن را جبرات کرده است. این یک دستاورد بسیار خوب به‌شمار می‌رود، چرا که هنوز یک هفته هم از عرضه بازی نگذشته و این عنوان همچنین از روز اول انتشار بر روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس بود.

بازی The Medium به‌عنوان یکی از اولین بازی‌های انحصاری نسل بعدی مایکروسافت شناخته می‌شود و هفته گذشته برای رایانه‌های شخصی و ایکس باک سری ایکس/اس منتشر شده است.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. واقعا امیدوارم سایلنت هیل جدید رو دست بلوبر ندن. بزرگ‌ترین مشکل این تیم، اینطور که توی مدیوم دیدم، عدم توانایی در بخشیدن محتوا به ترس و تاکید بیش از حد روی جامپ اسکیرای نخ‌نماست. تیم بدی نیست، ولی واقعا آماده سنگ بزرگی مثل سایلنت هیل نیستن.
    امیدوارم استودیو ژاپن سونی یا هر جایی که اعضای تیم سایلنت درش مشغولن بازی رو بسازه و حتی کوجیما هم به جای این اثر، روی یه عنوان جدید کار کنه. چون بعید می‌دونم هیچکس بتونه جادوی چهار بازی اول رو خلق کنه.

  2. [QUOTE=”m.d.makan, post: 4939216, member: 7597″]
    خب مثل اینکه جدی جدی داره میشه:
    [ATTACH type=”full” alt=”195583″]195583[/ATTACH]

    While the studio has not revealed the identity of the franchise it’s working on, Bloober Team CEO Piotr Babieno told [URL=’https://www.gamesindustry.biz/articles/2021-02-18-bloober-team-adding-action-to-its-psychological-horror-focus’]GI.biz[/URL] he believed it would cause quite a stir once it’s revealed.

    “We’ve been working for more than a year on another gaming project, another horror IP, and we’re doing this with a very famous gaming publisher,” he said. “I can’t tell you who. I can’t tell you what the project is, but I’m pretty sure when people realize we’re working on it, they will be very excited.”

    Piotr Babieno (ریس استودیو بلوبر سازنده Medium) در مصاحبه با [URL=’https://www.gamesindustry.biz/articles/2021-02-18-bloober-team-adding-action-to-its-psychological-horror-focus’]GI.biz[/URL] گفته:
    ” بیشتر از یک سال هست که داریم روی یک IP در سبک وحشت کار میکنیم و برای ساخت این بازی داریم با یک کمپانی خیلی معروف همکاری میکنیم.
    همچنین گفته: نمیتونم به شما بگم کدوم کمپانی.
    همینطور نمیتونم بگم پروژه چی هست ولی این مطمئنم وقتی که معرفی بشه ملت کاملا هیجان زده میشن.”

    خب حالا این خبر بزارین کنار خبر هفته پیش که AKIRA YAMAOKA ( آهنگساز سایلنت هیل) که موسیقی Medium ساخته، در یک مصاحبه در یوتیوب اعلام کرد :
    [ATTACH type=”full” alt=”195584″]195584[/ATTACH]

    در ادامه بلافاصله ویدئو پاک شد ولی بعدا اعلام شد که توسط یک کمپانی بزرگ که نامش فاش نشده اینکار انجام شده (شما بخونید کونامی) .

    کمی بریم عقب تر شایعه شده بود که شاید کونامی با Supermassive (سازنده Until Dawn و همینطور The Dark Pictures Anthology) همکاری کنن که مثل اینکه به توافق نرسیدن.
    ولی بعدش اعلام شده بود که کونامی با یک استودیوی ژاپنی به توافق رسیده که همه فکرها رفت سمت کوجیما پروداکشنز.
    خب اگر ما سایلنت هیلِ کوجیما پروداکشنز رو تایید شده در نظر بگیریم، پس الان با این حساب ما 2تا عنوان سایلنت هیل داریم که دارن مراحل ساخت طی میکنن!
    2تا بازی از یک IP در سبک ترس روانشناختی، خب این که خیلی عجیب شد!

    اما Babieno همچنین در مصاحبه با [URL=’https://www.gamesindustry.biz/articles/2021-02-18-bloober-team-adding-action-to-its-psychological-horror-focus’]gamesindustry[/URL] اعلام کرده که بازیهایی که در آینده ما خواهیم ساخت بیشتر درش المان های اکشن خواهد بود.
    ایشون اعلام کرده ما به سبک “ترس روانشناختی” که بر این پایه عنوانی مثل Medium ساختیم همچنان متعهد خواهیم بود ولی همچنین میپسندیم که داستانهایی که تعریف خواهیم کرد همراه با شخصیتهای بیشتر، عناصر اکشن بیشتر و… باشه.
    ایشون در توضیح گفته خودش به 3تا بازی هم اشاره کرده (RE 8, Hellblade 2 و Last of us ) و گفته که بازیهای آینده ما همچنین حال و هوایی خواهد داشت.
    عناصر اکشن، داستانی که با شخصیتهای بیشتری ارائه بشه که با المان های ترسناک درهم آمیخته شده.

    نتیجه گیری اینکه ساخت یک عنوان از سایلنت هیل حتمی هست و دیگه رسما تایید شده.
    ولی در بهترین حالت احتمالا 2عنوان سایلنت هیل با 2 رویکرد متفاوت در حال ساخته، یکی متکی به ریشه ها (عناصر ترس بیشتر و شاید از نوع روانشناختی ) و دیگری با رویکرد داستانگویی و حال و هوای اکشن تر که به سمت بازیهایی مثل رزدینت اویل یا Tlouو از این دست میل میکنه.

    [COLOR=rgb(184, 49, 47)]نکته: همه اونچه که [COLOR=rgb(184, 49, 47)]بالاتر [/COLOR]خوندیم چکیده مطلبِ تحلیلی هست که وبسایت [/COLOR][URL=’https://www.videogameschronicle.com/news/bloober-team-hints-it-could-be-working-on-silent-hill-but-its-not-the-only-one/’][COLOR=rgb(184, 49, 47)]videogameschronicle [/COLOR][/URL][COLOR=rgb(184, 49, 47)]در مورد اون مصاحبه ارائه داده.[/COLOR]
    ==================================
    از خبر که بگذریم:
    با همه اینها چیزی که مشخصه کونامی بعد از شکست عناوینی که تو 3-2 سال اخیر ساخته (مثل Metal Gear Survive و Contra ) در به در دنبال برون سپاری آی پی های افسانه ای خودش مثل MGS، Silent Hill ویا Castlevania هست.
    به شخصه خیلی دوست دارم نسخه ای از سایلنت هیل با طراحی کوجیما داشته باشیم.
    اما چیزی که قلبا میپسندم و در تحلیل وبسایت Videgameschronicle هم اشاره شده، اینه که کونامی با بلوبر برای ساخت سایلنت هیل به توافق رسیده باشه ولی کی بهتر از تیم پلی استیشن میتونه روی MGS کار کنه و خب کی بهتر از Kojima Productions ؟=P~
    در کمترین حالت Bluepoint مسئول ساخت یک ریمیک عالی از نسخه اول میکنن، منم دوست میدارم 😀
    [/QUOTE]
    خیلی بعید میدونم دوتا سایلنت هیل در دست ساخت باشه، کونامی میکروترنزکیشن خفنی عین ea راه انداخته اصلا نیازی به AAA پرخرج ساز اونم دوتا نداره اصلا

  3. سایلنت هیل برای همیشه ساخته نشه بهتره تا به دست اینا ساخته بشه
    سوای اینکه بازیهاشون چندان کیفیت بالایی ندارن از لحاظ فنی بشدت تو دیوارن اینا – همین مدیوم رو روی سری ایکس بازی کردم و پر از مشکل های جالب و عجیب فنی بود

    بنظر میرسه احتمالا با تانگو همکاری می کنن

    .

  4. در کل بازیشون و ایده گیم مدیوم خوب بود . اما متاسفانه اینا از نظر بحث تکنیکال خیلی عقب هستن . خودم بازی رو به هزار بدبختی تموم کردم . بار ها وسط اجرا بسته شد ، انواع و اقسام باگ ها به سراغم اومد .افت فریم های وحشتناک ، قطع شدن صدا ، سیو نشدن تنظیمات بازی و از همه بدتر پرفورمنس فاجعه بازی در زمان روشن بودن ری تریسینگ .
    امیدوارم لااقل یه چند تا پچ بدن تا بازی کمی بالانس تر بشه

  5. [QUOTE=”mehran3500, post: 4939243, member: 18808″]
    اگه بازی بعدی شان سایلنت هیل باشه همینایی که بازی مدیوم را منسوخ می دانستند چون احتمالا برا استیشن هم میاد الان میشه دیگه جز برترینای بازی تاریخ
    [/QUOTE]
    اینا سلطان بهینه سازین.

    [ATTACH type=”full”]195603[/ATTACH]

    دیروز که معلوم شد با یه پابلیشر خیلی معروف دارن کار میکنن رو یه ایپی ژانر ترس.
    با این وضع بهینه سازی بازیای اینا، گفتم کی حاضر شده ایپیشو بده بهشون.تو زمینه ساخت بازی هم خیلی سابقه خوبی ندارن. مدیوم و observer بهتریناشونن
    اگه ایپی بزرگ باشه یکم بعید میدونم بتونن از توش سربلند بیان بیرون

  6. خب مثل اینکه جدی جدی داره میشه:
    [ATTACH type=”full” alt=”195583″]195583[/ATTACH]

    While the studio has not revealed the identity of the franchise it’s working on, Bloober Team CEO Piotr Babieno told [URL=’https://www.gamesindustry.biz/articles/2021-02-18-bloober-team-adding-action-to-its-psychological-horror-focus’]GI.biz[/URL] he believed it would cause quite a stir once it’s revealed.

    “We’ve been working for more than a year on another gaming project, another horror IP, and we’re doing this with a very famous gaming publisher,” he said. “I can’t tell you who. I can’t tell you what the project is, but I’m pretty sure when people realize we’re working on it, they will be very excited.”

    Piotr Babieno (ریس استودیو بلوبر سازنده Medium) در مصاحبه با [URL=’https://www.gamesindustry.biz/articles/2021-02-18-bloober-team-adding-action-to-its-psychological-horror-focus’]GI.biz[/URL] گفته:
    ” بیشتر از یک سال هست که داریم روی یک IP در سبک وحشت کار میکنیم و برای ساخت این بازی داریم با یک کمپانی خیلی معروف همکاری میکنیم.
    همچنین گفته: نمیتونم به شما بگم کدوم کمپانی.
    همینطور نمیتونم بگم پروژه چی هست ولی این مطمئنم وقتی که معرفی بشه ملت کاملا هیجان زده میشن.”

    خب حالا این خبر بزارین کنار خبر هفته پیش که AKIRA YAMAOKA ( آهنگساز سایلنت هیل) که موسیقی Medium ساخته، در یک مصاحبه در یوتیوب اعلام کرد :
    [ATTACH type=”full” alt=”195584″]195584[/ATTACH]

    در ادامه بلافاصله ویدئو پاک شد ولی بعدا اعلام شد که توسط یک کمپانی بزرگ که نامش فاش نشده اینکار انجام شده (شما بخونید کونامی) .

    کمی بریم عقب تر شایعه شده بود که شاید کونامی با Supermassive (سازنده Until Dawn و همینطور The Dark Pictures Anthology) همکاری کنن که مثل اینکه به توافق نرسیدن.
    ولی بعدش اعلام شده بود که کونامی با یک استودیوی ژاپنی به توافق رسیده که همه فکرها رفت سمت کوجیما پروداکشنز.
    خب اگر ما سایلنت هیلِ کوجیما پروداکشنز رو تایید شده در نظر بگیریم، پس الان با این حساب ما 2تا عنوان سایلنت هیل داریم که دارن مراحل ساخت طی میکنن!
    2تا بازی از یک IP در سبک ترس روانشناختی، خب این که خیلی عجیب شد!

    اما Babieno همچنین در مصاحبه با [URL=’https://www.gamesindustry.biz/articles/2021-02-18-bloober-team-adding-action-to-its-psychological-horror-focus’]gamesindustry[/URL] اعلام کرده که بازیهایی که در آینده ما خواهیم ساخت بیشتر درش المان های اکشن خواهد بود.
    ایشون اعلام کرده ما به سبک “ترس روانشناختی” که بر این پایه عنوانی مثل Medium ساختیم همچنان متعهد خواهیم بود ولی همچنین میپسندیم که داستانهایی که تعریف خواهیم کرد همراه با شخصیتهای بیشتر، عناصر اکشن بیشتر و… باشه.
    ایشون در توضیح گفته خودش به 3تا بازی هم اشاره کرده (RE 8, Hellblade 2 و Last of us ) و گفته که بازیهای آینده ما همچنین حال و هوایی خواهد داشت.
    عناصر اکشن، داستانی که با شخصیتهای بیشتری ارائه بشه که با المان های ترسناک درهم آمیخته شده.

    نتیجه گیری اینکه ساخت یک عنوان از سایلنت هیل حتمی هست و دیگه رسما تایید شده.
    ولی در بهترین حالت احتمالا 2عنوان سایلنت هیل با 2 رویکرد متفاوت در حال ساخته، یکی متکی به ریشه ها (عناصر ترس بیشتر و شاید از نوع روانشناختی ) و دیگری با رویکرد داستانگویی و حال و هوای اکشن تر که به سمت بازیهایی مثل رزدینت اویل یا Tlouو از این دست میل میکنه.

    [COLOR=rgb(184, 49, 47)]نکته: همه اونچه که [COLOR=rgb(184, 49, 47)]بالاتر [/COLOR]خوندیم چکیده مطلبِ تحلیلی هست که وبسایت [/COLOR][URL=’https://www.videogameschronicle.com/news/bloober-team-hints-it-could-be-working-on-silent-hill-but-its-not-the-only-one/’][COLOR=rgb(184, 49, 47)]videogameschronicle [/COLOR][/URL][COLOR=rgb(184, 49, 47)]در مورد اون مصاحبه ارائه داده.[/COLOR]
    ==================================
    از خبر که بگذریم:
    با همه اینها چیزی که مشخصه کونامی بعد از شکست عناوینی که تو 3-2 سال اخیر ساخته (مثل Metal Gear Survive و Contra ) در به در دنبال برون سپاری آی پی های افسانه ای خودش مثل MGS، Silent Hill ویا Castlevania هست.
    به شخصه خیلی دوست دارم نسخه ای از سایلنت هیل با طراحی کوجیما داشته باشیم.
    اما چیزی که قلبا میپسندم و در تحلیل وبسایت Videgameschronicle هم اشاره شده، اینه که کونامی با بلوبر برای ساخت سایلنت هیل به توافق رسیده باشه ولی کی بهتر از تیم پلی استیشن میتونه روی MGS کار کنه و خب کی بهتر از Kojima Productions ؟=P~
    در کمترین حالت Bluepoint مسئول ساخت یک ریمیک عالی از نسخه اول میکنن، منم دوست میدارم 😀

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا