اخبار بازی

احتمال ساخت ریمستر بازی The Legend of Dragoon

بازی The Legend of Dragoon

چیزی به اننهای عمر کنسول PlayStation 1 باقی نمانده بود که Sony Japan Studio یک اثر نقش‌آفرینی ژاپنی به نام بازی The Legend of Dragoon را روانه بازار کرد. اثری که با واکنش متفاوت منتقدان مواجه شد و امتیاز 74 را در متاکریتیک را برای خود ثبت کرد با این حال در طول سالیان طولانی موفق شد هواداران خاص خود را به دست بیاورد. اگرچه تاکنون هیچ گونه نسخه دنباله‌ای برای آن ساخته و عرضه نشد اما ممکن است توسعه نسخه ریمستر این بازی در حال کار باشد.

اگرچه در حال ساخت بودن این نسخه به هیچ وجه تایید نشده اما توییت جدید استودیو Bluepoint Games که به واسطه ریمستر و بازسازی عناوین کلاسیک شناخته می‌شود احتمال در حال تولید بودن ریمستر بازی The Legend of Dragoon را ایجاد کرده است. به تازگی پیتر دالتون ( Peter Dalton) کارگردان تکنیکی این استودیو ویدئویی مرتبط با Shadow of the Colossus در توییتر خود به اشتراک گذاشت و پس از آن کاربری از ایشان پرسید که آیا به عنوان The Legend of Dragoon علاقه‌ای دارد که دالتون در پاسخ اظهار کرد:

من عاشق The Legend of Dragoon هستم. شاید این اثر باید به یک پروژه تبدیل شود؟

پاسخ دالتون شاید تنها یک ابراز علاقه شخصی به یک اثر نقش‌آفرینی ژاپنی است که حدود 20 سال پیش عرضه شده. با این حال این موضوع باعث نشد تا طرفداران در این باره گمانه‌زنی نکنند و احتمال ساخت نسخه ریمستر بازی The Legend of Dragoon توسط استودیو Bluepoint Games را رویاپردازی نکنند. دالتون پس از اینکه توییت اول توجه بسیاری را معطوف خود کرد و اشتیاقی که طرفداران برای این بازی به اشتراک می‌گذاشتند را مشاهده کرد نوشت:

دیدن این میزان از اشتیاق برای این بازی بسیار شگفت‌انگیز است. این موضوع به من یادآوری می‌کند که چرا تیم ما بازی‌ها را بازسازی می‌کند. بسیار مشوق و ترغیب‌کننده بوده و سبب می‌شود من حتی با تلاش بیشتر نسبت به قبل اقدام به بازگرداندن خاطرات خوب گذشته شوم.

با توجه به سابقه همکاری میان استودیو Bluepoint Games و شرکت سونی وجود دارد احتمال همکاری مجدد آن‌ها برای توسعه نسخه بازسازی بازی مورد بحث بعید و دور از انتظار نخواهد بود. این استودیو در سال 2018 بازسازی بازی Shadow of the Colossus را برای کنسول PlayStation 4 عرضه کرد و تاکنون از پروژه بعدی خود رونمایی نکرده است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”Farh@d, post: 4621679, member: 8852″]
    بعذ از ۲۰ سال انتظااااررررر
    [IMG]https://gifimage.net/wp-content/uploads/2017/09/black-church-gif-7.gif[/IMG]
    [/QUOTE]

    امدم تو تاپیک منتظر بودم ببینمت:دی

    [QUOTE=”g4mer, post: 4621900, member: 133324″]
    level 5 هم ارتباطش با سوني كم يا قطع شده
    [/QUOTE]

    نه کم شده و نه قطع. اتفاقا هرچی بازی کنسولی ساخته برای PS4 بوده (و نهایت سوییچ. یه بازی برای Xbox داشتن که کنسل شد). نکته اینجاست که کلا Level 5 این روزها تمرکز اصلیش رو بازی های موبایله و دیگه کمتر بازی کنسولی میسازه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا