اخبار بازی

خالق چرنوبیل سریال The Last Of Us را می سازد

کارگردان بازی ،نیل دراکمن هم در این پروژه حضور دارد

اقتباس تلویزیونی برگرفته از عنوان پسا آخر الزمانی The Last Of Us ، اکنون در لیست کارهای شبکه HBO قرار گرفته است. این اقتباس که به شکل سریال در خواهد آمد، با هدایت خالق مجموعه ی پرطرفدار چرنوبیل ، کریگ مازن (Craig Mazin) و حضور نیل دراکمن (Neil Druckmann) برای نوشتن داستان این مجموعه همراه خواهد بود. گفتنی است ایوان ولز (Evan Wells) رئیس شرکت Naughty Dog هم به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد.

این پروژه شبکه HBO در یک همکاری مشترک با شرکت سونی (Sony Pictures Television) ساخته خواهد شد. شرکت سونی هم اکنون پروژه فیلم Uncharted را نیز در دست دارد. سریال The Last Of Us اولین سریالی خواهد بود که بخش PlayStation Productions این شرکت انجام خواهد داد.

هنوز اخبار بیشتری درباره این مجموعه در دسترس نیست ولی بر طبق شنیده ها سریال The Last Of Us داستانی منطبق با اتفاقات قسمت اول این عنوان خواهد داشت.

آقای کریگ مازن  (کارگردان پروژه) در رابطه با همکاری اش با نیل دراکمن گفته است : ” او بدون شک بهترین راوی در بازیهای ویدئویی است و عنوان The Last Of Us هم بهترین اثر وی میباشد.  اقتباس از این اثر هنری هیجان انگیزی، برای سال ها آرزوی من بوده و الان بسیار مفتخرم که همراه با نیل در حال انجامش هستم.”

آقای نیل دراکمن هم در سخنانی مشابه گفته است : ” از اولین دفعه که با کریگ صحبت کردم، از عشق و درکش نسبت به The Last Of Us بسیار شگفت زده شدم. در مجموعه چرنوبیل، کریگ و شبکه HBO، یک شاهکار سخت، جریحه دار  و عاطفی را به وجود آوردند. من نمی توانم به شرکای بهتری برای روایت کردن  سریال تلوزیونی The Last Of Us فکر کنم.”

گفتنی است درسال 2016  فیلم سینمایی  The Last Of Us  هم در مرحله تولید قرار گرفت که نیل دراکمن آن را” جهنم تولید ” خوانده بود. بعدها تولید این فیلم پیشرفت چندانی نداشت و در سال 2018 ، دراکمن اعلام کرد که دیگر علاقه ای به تولید ای فیلم ندارد.

احسان عجمی نژاد فرد

َAre gamers really scaping Reality or just enjoying different ones ?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا