اخبار بازیپلی استیشن 4

بروزرسانی جدید The Last of Us Remastered زمان لودینگ بازی را بر روی پلی استیشن 4 کاهش می‌دهد

در حالی که از عرضه بازی The Last of Us Remastered بر روی PS4 بیش از 6 سال گذشته، ناتی داگ بروزرسانی جدیدی را برای این عنوان منتشر کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی The Last of Us Remastered

کنسول پلی استیشن 5 در هفته‌های آتی وارد بازار می‌شود و یکی از نکاتی که سونی به‌شدت بر روی آن تأکید دارد، کم شدن و یا از بین رفتن لودینگ‌ها (به‌لطف SSD) در هنگام تجربه بازی است. اما قبل از اینکه وارد نسل بعد شویم، استودیو Naughty Dog برای نسخه ریمستر The Last of Us آپدیت جدیدی را منتشر کرده که به‌طور جالب و عجیبی زمان لودینگ‌های بازی را حدود 70 درصد کاهش می‌دهد.

اسپید رانری با نام Anthony Calabrese زودتر از همه متوجه تغییرات پچ 1.11 بازی شد. همچنین کانال یوتیوبی ElAnalistaDeBits ویدئویی را برای اثبات این موضوع منتشر کرده که در آن می‌توان دید زمان وارد شدن به بازی از منو به کمتر از 14 ثانیه رسیده است. این در حالی است که تا قبل از عرضه بروزرسانی، ورود به بازی می‌توانست تا 1 دقیقه و 30 ثانیه نیز زمان ببرد.

بازی The Last of Us Remastered به‌همراه دنباله آن یعنی The Last of Us Part 2 برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است. سونی مدتی پیش فهرستی از بازی‌های نسل هشت را تحت عنوان PS Plus Collection معرفی کرد که کاربران پلاس در زمان عرضه PS5 به آن دسترسی دارند و The Last of Us Remastered را نیز شامل می‌شود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا