اخبار بازیپلی استیشن 5

نوشته شدن طرح کلی داستان نسخه جدید بازی The Last of Us

نیل دراکمن، کارگردان و رئیس استودیوی ناتی داگ می‌گوید که درون استودیو صحبت‌های زیادی در مورد نسخه جدید بازی The Last of Us انجام شده، اما این بازی اکنون در حال ساخت نیست. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Last of Us Part II

حدود یک سال از عرضه بازی The Last of Us Part 2 می‌گذرد و طبیعتا طرفداران کنجکاوند تا ببییند آیا نسخه سومی نیز از این مجموعه در کار خواهد بود یا خیر. با اینکه هنوز جواب قطعی برای این سوال نداریم، اما اخیرا نیل دراکمن و هلی گروس (طراح روایی و یکی از نویسندگان نسخه دوم) در پادکست Script Apart صحبت‌های جالبی را در این مورد داشته‌اند.

نیل دراکمن در خصوص نسخه سوم The Last of Us گفت: “نمی‌دانم تا چه حد می‌خواهم جزئیات را اعلام کنم… هلی گروس و من یک طرح کلی داستانی را نوشته‌ایم، البته ما در حال حاضر آن را نمی‌سازیم. اما امیدوارم که این داستان روزی روایت شود. این داستان کمی به اتفاقاتی که بعد از داستان نسخه دوم رخ می‌دهد می‌پردازد. خواهیم دید در آینده چه می‌شود.”

او همچنین ذکر کرد که به‌طور داخلی بحث‌های زیادی در مورد The Last of Us Part 3 صورت گرفته، اما در نهایت ساخت بازی به این موضوع بستگی دارد که تا چه حد کار لازم است.

“ساخت این بازی‌ها تلاش و زمان بسیار زیادی را می‌طلبند. من در طول هفت سال از زمان عرضه نسخه اول تا نسخه دوم به The Last of Us Part 2 فکر کرده‌ام. باید برای ایده‌ای که در ذهن دارید شور و شوق داشته باشید و احساس کنید که شما را به چالش می‌کشد. ما حالا دو بازی داشته‌ایم که حس می‌کنم در حین روایت یک داستان بسیار شخصی برای این شخصیت‌ها، به یک موضوع جهانی می‌پردازد. با یک بازی الگویی برای اینکه یک مجموعه درباره چیست وجود ندارد. اما با دو بازی، کم‌کم الگویی شکل می‌گیرد. به‌نظرم ساختارها و درون‌مایه‌های مربوط به موضوعات خاصی وجود دارند که در صورت ساخت نسخه سوم بازی، باید به آن‌ها پایبند باشیم.”

علاوه بر این، دراکمن توضیح داد که استودیوی Naughty Dog پس از ساخت یک بازی بزرگ، مدت زیادی را برای بررسی ایده‌های مختلف صرف می‌کند. این ایده‌ها می‌توانند مربوط به ساخت یک بازی کاملا جدید، The Last of Us Part 3 و یا بازگرداندن یک مجموعه قدیمی باشند. او می‌گوید که تمام این موارد به‌طور کامل بررسی می‌شوند و پس از آن، این پرسش که ناتی داگ به عنوان یک استودیو می‌خواهد به چه چیزی متعهد باشد مطرح می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا