استودیو ناتیداگ توسعهدهنده بازی The Last of Us Part 2 در توییتر اظهار کرده که به دنبال استخدام یک برنامهنویس سیستمهای آنلاین است. اثری که تا پیش از تاخیر در عرضه آن، قرار نبود در هنگام لانچ دارای بخش چند نفره آنلاین باشد.
وینیت آگاروال (Vinit Agarwal) طراح ارشد بازی استودیو نامبرده در توییتر اظهار کرد که این تیم قصد دارد تا یک برنامهنویس سیستمهای آنلاین استخدام کند. این فرد مسئولیتهای مربوط به “تکنولوژیهای مرتبط با سرور، شبکه بازی، مچمیکینگ، ذخیرهسازی اطلاعات پلیر و تراکنشهای استور مجازی را در عین حفظ استانداردی برای اطمینان و امنیت اطلاعات” برعهده میگیرد.
با توجه به اینکه بازی مذکور که در ابتدا برای عرضه در ماه فوریه سال آینده برنامهریزی شده بود قرار بود در هنگام انتشار فاقد بخش چند نفره باشد اکنون که عرضه بازی به ماه می 2020 موکول شده، ممکن است این استخدام به همین موضوع و بخش چندنفره The Last of Us Part 2 و حتی عرضه همزمان آن با بازی اصلی مرتبط باشد. حال آن که مورد آخر اشاره شده یعنی بازگشت همزمان بخش آنلاین چند نفره تحت عنوان Factions همزمان با انتشار بازی کمی دور از انتظار به نظر میرسد. آگاروال به این نکته هم اشاره کرد که تیم توسعهدهنده بازی The Last of Us Part 2 جاهطلبی بزرگی در سر دارد و به شخصی نیاز دارند تا برای به واقعیت پیوستن آن به تیم سازنده کمک کند.
عنوان مورد انتظار The Last of Us Part 2 در تاریخ 29 می 2020 برابر 9 خرداد 99 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 انتشار مییابد.