اخبار بازی

The Last of Us بر روی جلد مجله ی GameInformer

Meele Attacks برای بازی تایید شد به همراه gunplay که قبلا گفته شده بود. اسلحه ها (هر چیزی) تو بازی در صورت استفاده ی مکرر خراب میشن، پس باید به دقت همه جا را برای بدست آوردن آیتم های جدید بگردید.

بیشتر بازی های آخرالزمانی معمولا جو و دنیایی تیره و خاکستری دارند، اما این بار ناتی داگ با استفاده از رنگ ها و پالت های مختلف در محیط و استفاده از یه حس غیر طیبعی سعی کرده دنیایی متفاوت و به دور از کلیشه های دنیاهای آخرالزمانی خلق کنه. به اون پل در عکس اول دقت کنید، بله اون پیتزبورگه.

سازندگان بازی اظهار کردند که The Last of Us از اون نوع بازی ها که باید یه نفر رو به مدت طولانی اسکورت کنی، نیست (اشاره به الی).
با اینکه الی شخصیت قابل بازی نیست، اما AI آن یکی از چیزهای اصلی بازیه که تیم سازنده بر روی آن تمرکز کرده. در دموی بازی [که GameInformer بازی کرده] وی بخوبی از خودش مراقبت می کنه و به نظر نمی رسه اصلا نیاز باشه همیشه بالای سرش باشی [تا نمیره!].

در بازی مخفیکاری هم وجود دارد.

پیش نمایش کامل GameInforemer که شامل بیش از 20 عکس جدید به همراه اطلاعات جدید میشه تا دو سه رو آینده منتشر می شود.

—————–

جلد این شماره [ماه مارس] از مجله ی GameInformer مشخص شد؛ The Last of Us.

از زمان معرفی IP جدید ناتی داگ، یعنی The Last of Us در VGAs ماه پیش، اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر نشد، اولین تریلر بازی با اینکه In-Game بود اما چیز زیادی از خود بازی و گیم پلی آن مشخص نکرد. GameInformer ایندفعه به دفتر استودیوی ناتی داگ قدم گذاشته تا علاوه بر مصاحبه با اعضای تیم سازنده ی بازی، اطلاعات جدیدی از بازی بدست آورد. برای کسانی که اطلاعات اولیه از این عنوان ندارند باید گفت که این بازی – که تم آخرالزمانی دارد – داستان دو شخصیت با نام های جوئل و الی را به تصویر می کشد که برای بقای خود در مقابل زامبی هایی که احتمالا توسط قارچ های سمی بوجود آمده اند، می جنگند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا