اخبار بازی

بیش از ده بازی جدید در رویداد The Game Awards امسال معرفی خواهند شد

در حالی که کمتر از 72 ساعت تا برگزاری مراسم The Game Awards باقی مانده، آقای جف کیلی اطلاعات بیشتری را از این رویداد منتشر کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

مراسم The Game Awards

مراسم گیم اواردز در سال‌های گذشته تبدیل یکی از بزرگ‌ترین رویدادها (حداقل از لحاظ بینندگان) در صنعت ویدئوگیم شده است. با وجود شیوع کووید-19، این مراسم امسال نیز با شکل و شمالی متفاوت برگزار می‌شود و مثل همیشه معرفی چندین بازی جدید را در بر دارد.

مدتی پیش تأیید شده بود که 5 بازی و یک اجرای موسیقی زنده در پیش‌برنامه رویداد حضور خواهند داشت. حال جف کیلی که اخیرا در جلسه پرسش و پاسخ با کاربران ردیت حضور داشته، عنوان کرده که عناوین زیادی برای اولین بار در طی The Game Awards 2020 معرفی خواهند شد. تهیه‌کننده این رویداد در ادامه گفت که تعداد معرفی عناوین جدید به چیزی حدود 12 الی 15 بازی می‌رسد. این بازی‌ها عناوین کوچک مستقل و عناوین AAA بزرگ را شامل می‌شوند.

جف کیلی همچنین اعلام کرد که طول مدت برنامه اصلی همانند پارسال چیزی حدود 2 ساعت و نیم خواهد بود. به گفته او تاکنون هیچکدام از بازی‌های حاضر در The Game Awards امسال لو نرفته‌اند و به‌نظر می‌رسد باید منتظر غافلگیر شدن باشیم.

مراسم TGA 2020 در تاریخ 10 دسامبر (جمعه ساعت 3:00 بامداد) به‌صورت زنده پخش خواهد شد. شما منتظر معرفی شدن کدام بازی هستید؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”FarSeeR, post: 4907691, member: 96935″]
    کوجیما پروداکشن پرزنتس…
    البته بعید میدونم ?
    [/QUOTE]
    اگه بازی جدید کوجیما آماده نمایش دادن باشه، چرا که نه؟ 😀
    Roberto Serrano یه مدت پیش اشاره کرده بود که TGA جای مناسبیه واسه معرفی بازی کوجیما، اما خب اگه دنبالش کرده باشید اطلاعات ایشون همیشه هم درست نیست و بعضی وقتا غلط از آب در میاد.
    وقتی هم ازش پرسیدن بازی جدید کوجیما توی ژانر ترس هست یا نه، گفت بازی یه چیز فراتر از ترسناکه که خب نمیدونیم منظورش چیه. 😐 😀 اما این رو گفت که بازیش ربطی به سایلنت هیل نداره و انحصاری PS هست، حالا فردا شب میبینیم چیزایی که گفته تا چه حد درست در میان.:-??

  2. [QUOTE=”Jill-Valntine, post: 4906929, member: 79803″]
    من منتظر ۳ بازی زیرم:

    ۱. سایلنت هیل

    ۲. سایلنت هیل

    ۳. سایلنت هیل!!!:D:D:D
    [/QUOTE]
    آقا این جف کیلی میگه تا الان هیچی لیک نشده که! 😀 البته ممکنه چون سرش شلوغه ریز به ریز شایعاتو ندیده باشه. 😀

    پ.ن: رفقا اگه در مورد نحوع برگزاری مراسم امسال سوال دارید بنظرم [URL=’https://www.reddit.com/r/IAmA/comments/k8o7ni/im_geoff_keighley_producer_of_the_game_awards_ama/’]این[/URL] پرسش و پاسخ رو یه نگاه بندازید. (درواقع بخونید :D) در مورد نحوه جایزه دادن، مثل اینکه یک نفر به نمایندگی از هر بازی توی Zoom call آنلاین میشه و قراره ری اکشن برنده هارو به صورت زنده ببینیم. با این فرمت جدید اگه یه مشت مشکل فنی وسط مراسم پیش اومد من تعجب نمیکنم، البته شرایط، شرایط سختی هست و زیادم نمیشه کاریش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا