اخبار بازی

پیش‌برنامه مراسم The Game Awards 2020 شامل نمایش 5 بازی خواهد بود

به‌تازگی آقای جف کیلی اطلاعات بیشتری را از پیش‌برنامه یا همون پری-شو مراسم The Game Awards امسال منتشر کرده است. برای جزئیات بیشتر، با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

مراسم The Game Awards

مراسم The Game Awards هر سال در کنار اهدای جوایز به عناوین مختلف، معرفی و نمایش جدید بازی‌ها را نیز در بر دارد. امسال نیز به همین روال، نمایش بازی‌های جدید و از قبل معرفی‌شده را در طی این رویداد سالانه خواهیم دید. حال طبق گفته جف کیلی، تهیه‌کننده The Game Awards، متوجه شدیم که 5 بازی در پری-شو مراسم امسال نمایش دارند.

علاوه بر این، اعلام شد که در طول پری-شو یک اجرای موسیقی زنده را نیز خواهیم داشت که به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شود. همچنین تأیید شد که مجری پری-شو همانند سال گذشته خانم Sydnee Goodman خواهد بود.

در حال حاضر مشخص نیست که دقیقا کدام بازی‌ها در پری-شو نمایش خواهند داشت. تاکنون نمایش فصل سوم بازی فال گایز، نمایش جدیدی از Dragon Age 4، و همچنین نمایش جدید Hood: Outlaws and Legends برای گیم اواردز امسال تأیید شده‌اند.

مراسم The Game Awards امسال در تاریخ 10 دسامبر (21 آذر، ساعت 3:00 بامداد به وقت تهران) برگزار خواهد شد. شما می‌توانید لیست کاندیدای مراسم امسال را از بازی سنتر مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا