اخبار بازی

اولین DLC بازی Minecraft Dungeons در ماه July منتشر خواهد شد

استودیو موجانگ در وب‌سایت رسمی خود از اولین DLC بازی Minecraft Dungeons رونمایی کرد.

بازی ماینکرفت اخیرا سرو صدای زیادی را به پا کرده است، از ایجاد سرور اختصاصی برای گیمر های لهستانی در دوران ویروس‌ کرونا گرفته تا انتشار عنوان جدید این سری با نام Minecraft Dungeons و تاخیر خوردن آن از ماه آپریل به اواخر ماه می، حال از اونجایی که چند روز از انتشار ماینکرفت جدید نگذشته است سازندگان خبر از محتویات اضافی این سری داده‌اند.

بازی Minecraft Dungeons حاوی دو DLC از سیزن‌پس Hero است که اولین آن Jungle Awakens نام دارد و دارای سه مرحله مرتبط با داستان بازی خواهد بود و در ماه جولای منتشر می‌شود.

بازی Minecraft Dungeons

این محتوای اضافی فقط شامل ماموریت های تازه نیست بلکه شامل اسلحه های جدید، زره و آرتیفکت هایی مانند دشمنان جدید، زامبی ها و محیط جنگلی هم می‌شود.

بازی Minecraft Dungeons

به‌علاوه تاریخ انتشار DLC دوم که Creeping Winter نام دارد هنوز به صورت دقیق مشخص نشده‌ است اما احتمال می‌رود اواخر امسال به دست گیمر ها برسد. Creeping Winter به جز اضافه کردن جزیره ای با محیط تازه همانند Jungle Awakens شامل زره و سلاح هم خواهد بود.

جالب است بدانید سازندگان در کنار توسعه DLC های این عنوان در حال کار بر روی چندین محتوای دیگر جذاب رایگان و یک پچ جداگانه برای اضافه کردن امکان cross-platform به بازی هم هستند.

بازی Minecraft Dungeons جدیدترین اثر استدیو بازی‌سازی موجانگ است که در تاریخ 6 خرداد بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شد و توانست جایگاه نسبتا خوبی را میان گیمر ها کسب کند و با ساخت به‌روز رسانی های اخیر، شرکت موجانگ سعی بر این دارد که بازی Minecraft Dungeons را تبدیل به یک اثر کامل کند.
شما کاربران عزیز می‌توانید دیگر اخبار مربوط با بازی ماینکرفت را در وب‌سایت بازی‌سنتر مطالعه فرمایید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا