اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

بازی The Elder Scrolls VI هنوز در مرحله طراحی قرار دارد

تاد هاواراد اخیرا در مصاحبه‌ای با تلگراف جزئیات اندکی را از روند توسعه بازی The Elder Scrolls VI به‌اشتراک گذاشته است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Elder Scrolls 6

نمایش بازی Starfield در برنامه E3 2021 ایکس باکس و بتسدا توجهات زیادی را به‌‌خود جلب کرد و هر چند تریلر جدید شامل گیمپلی نبود، با این وجود تاد هاوارارد جزئیات کلیدی مختلفی را از جمله ساخته شدن این عنوان با موتور گرافیکی Creation Engine 2 اعلام کرد. اما همانند همیشه، این سوال به‌وجود می‌آید که ساخت The Elder Scrolls VI در چه نقطه‌ای قرار دارد؟

شماره ششم الدر اسکرولز در کنار استارفیلد، برای اولین بار در سال 2018 رونمایی شده بود و تاکنون اطلاعات چندانی درباره آن اعلام نشده. اما حال تاد هاواراد در مصاحبه جدید خود با تلگراف، کمی در مورد آن صحبت کرده و توضیحاتی را ارائه داده است:

«تکنولوژی جدید و موتور گرافیکی کریشن انجین 2 به‌نوعی برای هر دو بازی (Starfield و The Elder Scrolls VI) ساخته شده. می‌توان آن را تکنولوژی پایه جدید ما دانست. بخش وسیعی از کار تولید ما در حال حاضر بر روی استارفیلد متمرکز است، اما همه افراد بر روی همه‌چیز کار می‌کنند بنابراین پروژه‌ها درهم تنیده هستند.»

«خوب است که الدر اسکرولز 6 را به‌عنوان بازی‌ای در نظر بگیریم که هنوز در مرحله طراحی است… اما ما مشغول چک کردن تکنولوژی هستیم: آیا چنین چیزی می‌تواند از پس کارهایی که می‌خواهیم با این بازی انجام دهیم برآید؟ هر بازی نیازهای جدیدی را از تکنولوژی خواهد داشت، بنابراین مواردی به موتور گرافیکی کریشن انجین 2 اضافه خواهد شد که الدر اسکرولز 6 به آن‌ها نیاز دارد.»

هر چند هنوز بازه زمانی تقریبی عرضه The Elder Scrolls VI مشخص نشده، اما شرکت Bethesda و مایکروسافت در E3 امسال اعلام کردند که بازی استارفیلد در تاریخ 11 نوامبر سال 2022 (20 آبان 1401) به‌طور انحصاری برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس|اس عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا