اخبار بازی

بازی رایگان The Division Heartland معرفی شد

یوبیسافت از عنوان جدیدی به‌نام The Division Heartland رونمایی کرده که در دنیای دیویژن جریان دارد و در سال 2021 تا 2022 به‌صورت Free-to-Play عرضه می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی The Division Heartland

با اینکه پیش‌تر انتشار محتویات جدید برای بازی The Division 2 تأیید شده بود، اما شرکت Ubisoft قرار است آی پی دیویژن را بیشتر از این گسترش دهد. یوبیسافت در کنار تأیید کردن اینکه تعداد بازیکنان مجموعه دیویژن اکنون به بیش از 40 میلیون نفر رسیده، از بازی The Division Heartland رونمایی کرده است. این بازی توسط استودیوی Red Storm در حال توسعه است و به‌طور رایگان برای PC، کنسول‌ها و سرویس‌های استریمینگ منتشر می‌شود.

گفته شده که The Division Heartland به عنوان یک بازی مستقل، “یک چشم‌انداز کاملا جدید را در یک ستینگ تازه برای جهان دیویژن ارائه می‌دهد.” کاربرانی که علاقه‌مند هستند از همین حالا می‌توانند برای پلی تست اولیه بازی از طریق این لینک ثبت نام کنند. یوبیسافت همچنین اعلام کرده که بازی The Division برای موبایل‌ها عرضه خواهد شد، اما جزئیات آن در آینده مشخص می‌شود.

در کنار تمام محتویات مربوط به دیویژن در دنیای بازی، یوبیسافت در نظر دارد تا یک رمان و یک فیلم سینمایی بر اساس بازی The Division را نیز در آینده منتشر کند. فیلم سینمایی The Division با همکاری یوبیسافت و نتفلیکس ساخته می‌شود و بازیگرانی مانند جیک جیلنهال و جسیکا چستین در آن حضور دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا