اخبار بازی

جزئیات بتای بازی The Division 2 مشخص شد

«شرکت یوبی‌سافت» از  بتای خصوصی بازی The Division 2 رونمایی کرد که به واسطه این بتا، بازی‌کنان برای نخستین بار می‌توانند فضای جدید بازی را تجربه کنند. بتای خصوصی بازی The Division 2  از تاریخ 7 فوریه (18 بهمن‌) آغاز شده و تا 10 فوریه (21 بهمن) به پایان می‌رسد. لازم به ذکر است که این بتا تنها مخصوص افرادی خواهد بود که بازی را پیش‌خرید کرده  باشند. هرچند، اگر شما جزء کسانی باشید که از طریق وب‌سایت رسمی بازی در طرح بتا ثبت نام نموده‌اید، امکان ارسال کد بتا بر اساس پلتفرم انتخابی شما وجود دارد. برای ثبت نام در بتای بازی The Division 2 می‌توانید بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

بازی the division 2

به گفته یوبی‌سافت، آن‌ها به زودی جزئیات و اطلاعات بیشتری را در رابطه با بتا منتشر می‌کنند. داستان «دیویژن 2» ادامه مستقیمی است بر نسخه اول آن و قرار است تا The Division 2  جریان حمله تروریستی نسخه اول را بیش از پیش شرح دهد. فضای بازی از نیویورک نسخه اول، به پایتخت آمریکا یعنی  واشنگتن دی سی انتقال یافته و این بار به جای محیط‌های سرد و برفی، شاهد محیط‌های سرسبز و جنگلی خواهیم بود. طبق اعلام رسمی سازندگان بازی، برای به پایان رساندن خط داستانی دیویژن 2 حدود 40 ساعت زمان نیاز دارید. عناصر نقش آفرینی بازی کماکان به قوت خود باقی هستند و از مهم‌ترین تفاوت‌های نسخه دوم، می‌توان به تغییرات گسترده‌ای که یوبی‌سافت در زمینه بخش‌های PvP و Dark Zone ایجاد نموده اشاره کرد.

همانطور که پیش‌تر گفته شد، بازی The Division 2 در راه فروشگاه Epic است و تاحالا هیچ صحبتی درمورد عرضه آن برای شبکه استیم به میان نیامده است. این بازی در تاریخ 15 مارس (24 اسفند) برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا