اخبار بازی

لانچ تریلر بازی Cyberpunk 2077 یک پیام مخفی در بر دارد

روز گذشته تریلر هنگام عرضه بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد و در حالی که برای هیچکس جای تعجب نیست، این تریلر حاوی یک پیام مخفی است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

پیام مخفی بازی Cyberpunk 2077

استودیو CD Projekt Red پیش‌تر نیز پیام‌های دیگری را در تریلرهای عرضه شده سایبرپانک 2077 مخفی کرده بود. در ثانیه‌های پایانی لانچ تریلر جذابی که اخیرا منتشر شد، صفحه زرد رنگ بالا را می‌بینیم که پیامی را در بر دارد و اطلاعاتی در خصوص برنامه‌های سی دی پراجکت رد برای عرضه DLCهای اطلاعاتی را به ما می‌دهد.

همان‌طور که قبلا گفته شده بود، اکسپنشن‌های بزرگی برای Cyberpunk 2077 عرضه خواهند شد. در بخشی از این پیام مخفی می‌خوانیم: ” اکسپنشن‌های برنامه‌ریزی شده شما را به‌طور عمیق‌تری در جهان Cyberpunk 2077 فرو می‌بردند و محتوای داستان‌محور قابل توجهی را ارائه می‌دهند. این محتویات انتخاب‌های سختی را در اختیار شما قرار خواهند داد که بر روی خط داستانی شما تأثیر دارند و شما آن‌ها را به‌زودی فراموش نخواهید کرد.

در ادامه این پیام گفته شده: “اما قبل از اینکه به آنجا برسیم، ما ابتدا با برنامه عرضه DLCهای رایگان در اوایل 2021 شروع می‌کنیم. درست مانند The Witcher 3، انتظار مجموعه‌هایی از DLCهای رایگان را داشته باشید که به نایت سیتی بیایند. این DLCها چیزهای جالبی را در بر دارند که حتی زندگی بیشتری را به جهان آینده تاریک تزریق می‌کنند.”

تا عرضه بازی Cyberpunk 2077 تنها چند ساعت فاصله داریم و این عنوان بالاخره در تاریخ 10 دسامبر (20 آذر) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و گوگل استیدیا عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا