اخبار بازیکامپیوتر

صفحه استیم بازی Tetris Effect: Connected تشکیل شد

همانطور که از قبل اعلام شده بود، بازی Tetris Effect: Connected در تابستان امسال برای پلتفرم‌های بیشتری از جمله استیم منتشر خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Tetris Effect: Connected

عنوان Tetris Effect: Connected ابتدا در نوامبر سال گذشته بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و همچنین رایانه‌های شخصی (از طریق ویندوز استور) قرار گرفته بود. اما به‌زودی این عنوان تحسین‌شده راهی پلتفرم‌های جدیدی از جمله استیم می‌شود.

استودیوی Enhance با انتشار توئیتی اعلام کرده که در آینده‌ای نزدیک اطلاعات هیجان‌انگیز بیشتری را در این خصوص منتشر خواهد کرد. با ایجاد شدن صفحه بازی، کاربران استیم از همین حالا می‌توانند این عنوان را به لیست عناوین موردعلاقه خود اضافه کنند. با اینحال، هنوز تاریخ عرضه دقیق Tetris Effect: Connected بر روی سایر پلتفرم‌ها مشخص نیست و تنها می‌دانیم که بازی در تابستان امسال از انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت خارج می‌شود.

نسخه Connected بازی Tetris Effect در حقیقت یک ورژن ارتقایافته بازی اصلی محسوب می‌شود که یک حالت رقابتی و کواپ چندنفره به آن اضافه شده است. دارندگان Tetris Effect بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن VR، فروشگاه اپیک گیمز و هدست واقعیت مجازی Oculus Quest، این نسخه از بازی را در قالب آپدیتی رایگان در تابستان دریافت می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا