اخبار بازی

آیا Batman جدید معرفی خواهد شد؟

به نظر می رسد که Telltale games در حال آماده شدن برای معرفی عنوان جدیدی در طول برگزاری نمایشگاه کامیک کان در سان دیگو میباشد و ممکن است این عنوان یک مجموعه ی جدید از بتمن باشد. این استودیو اخیرا در اکانت توییتر خود اعلام کرده است که این هفته در SDCC اخباری را اعلام خواهد کرد. هر چند که Telltale اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نکرده است. اما بعضی ها پیش بینی میکنند این عنوان سری جدید  The Wolf Among Us باشد.

با این حال،  Film and Labeling Body of New Zealand امرز یک رتبه بندی برای بازی ویدیویی به نام  Batman: The Enemy Within منتشر کرد.در این لیست مشخص شده که kent muddle کارگردان استودید Telltale Games ، مسئولیت کارگردانی این عنوان را به عهده دارد.Muddle قبل تر یکی از اپیزودهای The Walking Dead: Michonne  و همچنین Telltale’s Game of Thrones. را کارگردانی کرده بود.

Batman: The Enemy Within

اگر این عنوان واقعی باشد، باید آن را دومین مجموعه از عنوان Batman  به حساب بیاوریم که Telltale آن را ساخته است. اولین مجموعه شامل 5 اپیزود بود که آخرین  آن در دسامبر 2016 عرضه شد. همانطور که میدانستیم، Telltale  بر روی عنوان جدیدی برای ارائه در E3 2017  کار می کرده است. جاب شافر، مدیر ارتباطات Telltale به گیم اسپات گفته است که ممکن است استودیو در این تابستان “عنوان های انگشت شماری” را معرفی کند.

طبیعتا درجه بندی labeling board نباید به عنوان یک خبر قطعی و غیر قابل تغییر در نظر گرفته شود و Telltale ممکن است مجموعه ی دیگری را در این هفته معرفی نماید و Batman  را در تاریخ دیرتری معرفی کند.گذشته از همه ی این ها ، Telltale  توانایی کار کردن همزمان بر روی 4 پروژه را داراست.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا