اخبار بازی

شرکت Take-Two به‌دنبال خرید استودیو Codemasters

شرکت Take-Two تأیید کرده که برای تصاحب استودیو Codemasters، پیشنهادی با ارزش حدود 1 میلیارد دلار را ارائه داده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

شرکت Take-Two و Codemasters

اگر این قرارداد نهایی شود، بدین معنی است که Take-Two مالکیت خالقین IP پراجکت کارز یعنی استودیو Slightly Mad Studios را نیز به‌دست می‌آورد. رقم دقیق این پیشنهاد احتمالی 973 میلیون دلار است. تیک دو در بیانیه‌ای اعلام کرده که این پیشنهاد خرید به چند فاکتور مانند ارزیابی دقیق و تأییدیه Codemasters بستگی دارد. به‌نظر می‌رسد بخش دوم از همین حالا تقریبا انجام شده، چرا که کدمسترز نیز با انتشار بیانیه جداگانه‌ای عنوان کرده که هیئت مدیره قصد دارد با اتفاق آرا به سرمایه‌گذاران توصیه کنند تا پیشنهاد Take-Two را بپذیرند.

تیک تو معتقد است که ترکیب Codemasters و Take-Two می‌تواند دو دارایی بزرگ در دنیای سرگرمی تعاملی را بهم برساند. تیک تو ترکیب بخش نشر 2K و کدمسترز در ژانر ریسینگ را مکمل‌کننده مناسبی می‌داند. علاوه بر آن، Take-Two بر این باور است که کدمسترز می‌تواند با بهره‌گیری از شبکه توزیع جهانی 2K و تبحر آن در نشر بازی‌ها، عملکرد بهتری داشته باشد.

در هر صورت، طبق قوانین حاکم بر بریتانیا Take-Two باید تا تاریخ 4 دسامبر (14 آذر) به این خرید متعد بماند یا از پروسه معامله خارج شود. بنابرین انتظار می‌رود به‌زودی تکلیف این قرارداد مشخص شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا