اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوتر

شرکت راکستار استودیوی سازنده‌ی بازی‌ Master Chief Collection را خریداری کرد

شرکت تیک‌تو استودیوی رافین گیمز، سازنده‌ی بازی‌های‌ Master Chief Collection و Crackdown 2 را خریداری کرد. این استودیو هفته‌ی قبل به طور رسمی اسم خود را به راکستار داندی تغییر داد. رافین سال گذشته اعلام کرد که در کنار راکستار، سازنده‌ی بازی Grand Theft Auto، در حال کار بر روی چندین بازی جدید است.

لیست‌ درخواست شغلی جدیدی که توسط این استودیو منتشر شده است، از افرادی باتجربه کلی در ساخت بازی‌های اکشن چندنفره برای پلتفرم‌های رایانه های شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و سیستم‌های نسل بعدی دعوت به همکاری کرده است.

رافین اخیراً کار پورت بازی Halo Reach به ایکس‌باکس و رایانه های شخصی را به همراه استودیوی 343 اینداستریز به پایان رسانده است. این استودیو میزبان سازندگانی است که بر روی سری بازی‌های Manhunt و Grand Theft Auto کار کرده اند. این استودیو سازنده بیشتر به خاطر ساخت عناوینی چون Crackdown 2 2010 و همچنین کارهای تکمیلی بر روی بازی‌های Kinect Star Wars، Halo: The Master Chief Collection و Crackdown 3: Wrecking Zone شناخته شده است.

گزارش اخیر کوتاکو حاکی از این است که پروژه‌ی عنوان اعلام نشده بازی بعدی GTA هنوز در اوایل مراحل ساخت است و فعلاً حجم پروژه  برای کاهش استرس و جلوگیری از فشار کاری (کرانچ) به کارکنان چندان زیاد نیست، قبل از اینکه روند ساخت بازی به طور منظم با گذشت زمان گسترش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا