اخبار بازی

استودیو Supergiant Games دهمین سالگرد خود را با انتشار آلبومی ویژه جشن می‌گیرد

استودیو Supergiant Games به مناسبت دهمین سالگرد خود یک آلبوم مخصوص را معرفی کرده که موسیقی تمام بازی‌های خلق شده توسط این شرکت را شامل می‌شود و در پاییز امسال عرضه خواهد شد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

آلبوم Supergiant Games

از همین امروز، طرفداران می‌توانند The Songs of Supergiant Games: 10th Anniversary Orchestral Collection را با قیمت 35 دلار از وب‌سایت رسمی سوپر جاینت پیش خرید کنند. تنظیم ارکسترای جدید این آلبوم (که توسط Darren Korb و با صدای Ashley Barrett ساخته شده)، در استودیوی مشهور واقع در لندن یعنی Two at Abbey Road Studios و به رهبری Austin Wintory تهیه شده‌است.

این کالکشن ارکسترا در کنار یک جلد مخصوص قرمز، کد دانلود آلبوم از طریق Bandcamp و Steam را هم در اختیار خریداران قرار می‌دهد. همچنین یک کتابچه 24 صفحه‌ای رنگی که شامل تصاویر هنری و متن آهنگ‌هاست نیز بخشی از این کالکشن خواهد بود. سوپر جاینت پیش خرید ورژن Standard Edition و Limited Edition این آلبوم را قرار داد، اما پس از گذشت زمان اندکی ورژن Limited Edition ناموجود شده‌است.

اگر از طرفداران Supergiant Games هستید، حتما از کیفیت کار این استودیو (چه در Bastion و چه در Transistor) در زمینه طراحی صدا و خلق موسیقی‌های قوی آگاه هستید. چنانچه قصد دارید تا این آلبوم را تهیه کنید، پیشنهاد می‌شود هرچه سریع‌تر و تا قبل از ناموجود شدن آن این کار را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا