Sucker Punch هدفش كيفيت بالا در inFamous خواهد بود

Nate Fox يكي از سرپرستان تيم Sucker Punch به Euro Gamer اعلام كرد كه وي و تيمش هدفشان را بر روي كيفيت بازي inFamous قرار دادند و مدت زمان بازي اهميت نميدهند.

وي مي گويد:” به God of War نگاه كنيد. يك بازي بي نظير اما فقط 7 ساعت Game Play دارد. GTA IV هم 30 ساعت Game Play دارد و مردم ديگر چه مي خواهند ؟ فقط ميخواستم بگم اين بازي چه قدر بي نظير هست.”

” به نظر من هم مهم كيفيت هست و نه كميت و چون من عاشق اين دو بازي هستم اميدوارم سازندگان هدفشان را ساخت بازي طولاني قرار ندهند بلكه سعي كنند هيجان را در بازي هايشان بالا ببرند در هر مدت زماني كه توانستند و اين همان چيزي هست كه ما در مورد inFamous انجام داديم.”

Sucker Punch كه عمده محبوبيت و شهرتش به خاطر سري Sly Raccoon بر روي PS2 بود به نظر مي رسد بازي جديد خودشان بر روي PS3 خشن تر و تاريكتر خواهد بود. Fox اعلام نكرد بازي دقيقا كي عرضه مي شود( بازي قرار است در بهار 2009 عرضه شود اما زمان خاصي برايش مشخص نشده است) اما وي اشاره كرد كه انها در حال ساخت دمو قابل بازي براي inFamous هستند.

” شما مي توانيد در زمان نزديك به عرضه بازي منتظر بسته قابل دانلود بر روي شبكه PSN باشيد.” زماني كه در مورد DLC از وي سوال شد وي در جواب گفت:” شما بايد منتظر باشيد و ببنيد چه اتفاقي مي افتد. Fox تاييد كرد كه بازي از سيستم Trophies ساپورت خواهد كرد.
……………………
وي همچنين در قسمتي از مصاحبه درباره شباهت Prototype و inFamous گفت:” من اميدوارم Prototype به نحو احسنت عمل كنه. بازي هاي Superhero خيلي جذاب هستند و من اميدوارم تعداد بيشتري از اين بازي ها ببينم.” نكته اخر اين است كه Fox گفت شخصا خيلي دوست دارد بر روي يك Sly Raccoon ديگر كار كند.

خروج از نسخه موبایل