اخبار بازی

شخصیت‌های Chun-Li و Ryu به بازی Fortnite اضافه شدند

دو شخصیت محبوب و نمادین دنیای بازی‌های مبارزه‌ای از سری Street Fighter به بازی Fortnite پیوسته‌اند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

ریو و چون-لی در بازی Fortnite

این دو شخصیت علاوه بر اسکینی که در تصویر بالا می‌بینید، ایموت مخصوص خود را نیز دریافت کرده‌اند که از همین حالا بر روی فروشگاه درون بازی در دسترسند. همچنین آیتم‌های تزئینی دیگری هم از سری Street Fighter در فورتنایت قابل خرید هستند.

چون-لی و ریو تنها کراس اورهای بزرگ این فصل فورتنایت نیستند، چرا که مدتی پیش شخصیت‌های کریتوس و مستر چیف از مجموعه God of War و Halo به این عنوان بتل رویال اضافه شده بودند.

این فصل از Fortnite کراس اورهای فراوانی را به‌خود دید. حضور دو شخصیت از مجموعه واکینگ دد، Mandalorian و حتی بیبی یودا بخشی از این کراس اورها بوده‌اند. همچنین شرکت Epic Games با همکاری با باشگاه‌های مختلف، کیت تیم‌های فوتبال واقعی را به فورتنایت اضافه کرده است.

با وجود اینکه حضور شخصیت‌های سری استریت فایتر در فورتنایت غیرمنتظره است، اما این موضوع باری دیگر به ما یادآوری می‌کند که کراس اورهای بزرگ و گاها عجیب تبدیل به بخشی از Fortnite شده‌اند و باید به دیدن آن‌ها عادت کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا