اخبار بازیکامپیوتر

از کامپیوتر قابل حمل Steam Deck رسما رونمایی شد

شرکت Valve به شایعات پایان داد و بالاخره از کامپیوتر قابل حمل 400 دلاری خود با نام Steam Deck رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

دستگاه Steam Deck

دستگاه Steam Deck در دسامبر امسال در سه ورژن 64 گیگابایتی (400 دلار)، 256 گیگابایتی (530 دلار) و 512 گیگابایتی (650 دلار) روانه بازار می‌شود. همه این ورژن‌ها دارای یک جعبه قابل حمل هستند، اما جعبه قابل حمل ورژن سوم یک نوع انحصاری خواهد بود.

از لحاظ قدرت سخت‌افزاری هر سه ورژن بدون تفاوت خواهند بود. این دستگاه از یک APU شخصی‌سازی شده و AMD Zen 2 + RDNA 2 استفاده می‌کند. گفته شده که این سخت‌افزار، برای خوب اجرا کردن جدیدترین بازی‌های AAA کاملا موثر و کافی است. علاوه بر این، استیم دک دارای یک داک مخصوص خواهد بود که از طریقش می‌توانید آن را به صفحه نمایش‌های خارجی متصل نمایید. البته این داک به‌شکل جداگانه به‌فروش می‌رسد.

ولو تأیید کرده که کاربران این دستگاه با وارد کردن حساب خود، به‌راحتی به لایبرری استیم و لیست دوستان خود دسترسی خواهند داشت. صفحه نمایش Steam Deck هفت اینچ (کمی بزرگ‌تر از سوئیچ) بوده و در کنار کلیدهای اصلی جلوی دستگاه، 8 تریگر بر روی قسمت پشتی قرار گرفته است.

استیم دک در دسامبر سال 2021 (آبان-دی) وارد بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا