اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5

قسمت جدیدی از State of Play برای پایان هفته معرفی شد

شرکت Sony اعلام کرده که قسمت جدیدی از State of Play در تاریخ 25 فوریه (جمعه 8 اسفند ساعت 1:30 بامداد) پخش می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

برنامه State of Play

مدت کمی پس از برگزاری یک نینتندو دایرکت جدید در سال 2021، حال سونی نیز به‌زودی قسمت جدیدی از برنامه State of Play را پخش خواهد کرد. اما در بامداد جمعه پیش‌رو منتظر چه چیزی باشیم؟

این قسمت به ارائه اطلاعات جدید و نمایش مفصل از 10 بازی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خواهد پرداخت. برخی از این بازی‌ها برای اولین بار معرفی می‌شوند، و برخی دیگر نیز شامل بازی‌های ترد پارتی و مستقلی هستند که سال گذشته در رویداد معرفی PlayStation 5 رونمایی شده بودند و حال در پایان این هفته، نمایش جدیدی را از آن‌ها خواهیم دید.

علی‌رغم اینکه سونی به‌تازگی اولین جزئیات هدست واقعیت مجازی جدید خود برای نسل نهم را اعلام کرده، اما تأکید شده که در این قسمت از Satet of Play خبری از معرفی سخت‌افرازی نخواهد بود.

عناوینی مثل Ratchet and Clank: Rift Apart و Returnal در ماه‌های آینده عرضه می‌شوند و سونی ممکن است گیمپلی بیشتری را از این بازی‌ها نمایش دهد. همچنین عنوان مستقل Kena: Bridge of Spirits نیز برای عرضه در سه ماهه اول 2021 برنامه‌ریزی شده، بنابراین احتمال دارد جزئیات تکمیلی تاریخ عرضه این بازی نیز مشخص شود.

اما انتظار شما از جدیدترین قسمت State of Play چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”owj, post: 4941021, member: 120583″]
    یعنی منتظر گیم پلی هورایزن باشیم؟؟ :D:D
    [/QUOTE]
    بنظرم شما با انتظار از هیچ چیز خاصی بشین این 30 دقیقه رو ببین. 😀 اینکه هورایزن رو نشون بدن کاملا منطقیه ولی بعضی وقتا این State of Playها توی ناامید کردن کم نمیذارن.:D برای همین اگه هورایزن بین این 10 بازی نبود من زیاد تعجب نمیکنم، اگه هم بود که چه خوب. :-“

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا