اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

بازی Starfield در پاییز سال 2022 منتشر می‌شود

بتسدا و مایکروسافت بالاخره با ارائه یک تریلر جدید از بازی Starfield، اعلام کردند که این عنوان در پاییز سال آینده به‌طور انحصاری برای Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Starfield

همانطور که انتظار می‌رفت، عنوان نقش آفرینی موردانتظار استارفیلد در E3 2021 نمایش جدیدی داشت. واشنگتن پست نیز ویدئوی جدیدی منتشر کرده که بر روی پشت صحنه ساخت بازی تمرکز دارد. تاد هاوارد جزئیات جدیدی را از بازی به اشتراک گذاشت و گفت داستان بازی Starifield در مورد گروهی به‌نام Constellation است که به‌عنوان آخرین گروه برای کاوش در فضا فرستاده شده.

هر چند پلات اصلی بازی هنوز مشخص نیست، اما هاوارد می‌گوید که بازی به شما اجازه می‌دهد «هر شخصی که می‌خواهید باشید، هر آنجا که می‌خواهید بروید، داستان‌های ما را تجربه کنید و قصه‌های خود را بسازید.» به‌طور کلی، سفر شما در مورد امید و جستوجو برای پاسخ‌ها است. با توجه به ستینگ پساآخرالزمانی سری فالوت، جهان استارفیلد امیدوارکننده‌تر به‌نظر می‌رسد.

بازی Starfield در تاریخ 11 نوامبر 2022 (20 آبان 1401) به‌طور انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و در هنگام عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا