اخبار بازیایکس باکس سری ایکسکامپیوتر

جزئیات بیشتری از بازی Starfield اعلام شد

تاد هاوارد، کارگردان بازی Starfield اخیرا با تلگراف مصاحبه‌ای داشته که در آن جزئیات جدیدی مانند زاویه دید اول شخص و سوم بازی را تأیید کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Starfield

روز گذشته شرکت Bethesda و مایکروسافت عنوان مورد انتظار استارفیلد را بعد از سال‌ها نمایش دادند و حال، تاد هاوارد به صحبت در مورد برخی ویژگی‌های بازی پرداخته است. او Starfield را تلفیقی از ناسا، ایندیانا جونز و فیلم League of Extraordinary Gentlemen توصیف می‌کند و می‌گوید که ساختار بازی به‌نوعی شبیه به اسکایریم است.

هاوارد همچنین در مورد جنبه‌های نقش آفرینی بازی می‌گوید: «از لحاظ یک بازی نقش آفرینی، استارفیلد کمی هاردکورتر از عناوینی است که قبلا خلق کرده‌ایم. سیستم‌های مربوط به شخصیت بازی – انتخاب پیشینه داستانی خود و اینگونه موارد – واقعا عالی هستند. ما به انجام برخی کارها که مدت‌ها پیش در بازی‌های خود انجام می‌دادیم، بازگشته‌ایم و Starfield به بازیکنان اجازه می‌دهد که در نقش شخصیتی که می‌خواهند قرار گیرند. بنابراین فکر می‌کنم هنگام اجرا شدن بازی، آن را به‌عنوان چیزی که ما ساخته‌ایم به‌یاد خواهید آورد.»

او همچنین تأیید کرد که بازی همانند دیگر ساخته‌های استودیوی Bethesda Game Studios، دارای مود اول شخص و سوم شخص بوده اما برای سازندگان، حالت اول شخص شیوه اصلی انجام بازی محسوب می‌شود.

در کنار این موارد، اینون زیور نیز رسما اعلام کرده که آهنگساز بازی خواهد بود. او در میان طرفداران بازی‌های بتسدا به‌خاطر کار بر روی عناوینی مانند Fallout 4 و Fallout 76 شناخته می‌شود و سابقه کار بر روی مجموعه Prince of Persia و Dragon’s Dogma را نیز در کارنامه خود دارد.

بازی Starfield در تاریخ 11 نوامبر 2022 (20 آبان 1401) به‌طور انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی و همچنین سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا