اخبار بازی

عنوان «StarCraft 2» به زودی رایگان خواهد شد

با وجود گذشتن ۷ سال از انتشار عنوان «StarCraft 2»، این عنوان همچنان یکی از محبوبترین و موفقترین عناوین کمپانی «Blizzard» باقی‌مانده است و کسانی که هنوز این عنوان را تجربه نکرده‌اند، میتوانند به زودی از این عنوان به صورت رایگان بهره ببرند. در مراسم افتتاحیه‌ی «BlizzCon» کمپانی بلیزارد اعلام کرد این عنوان به زودی رایگان خواهد شد.

StarCraft 2

از تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) بازیکنان می‌توانند به تمام بخش داستانی «Wings of Liberty» به صورت رایگان دسترسی داشته باشند و کسانی که هم اکنون این عنوان را در اختیار دارند بسته‌ی گسترش دهنده‌ی «Heart of the Swarm» را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

همچنین بازیکنان به صورت رایگان به بخش رده‌بندی قسمت «Ranked» بعد از ۱۰ برد اول خود در بخش رقابتی، دسترسی پیدا خواهند کرد. تمام «Commander» های بخش کو-آپ نیز تا لول ۵ به صورت رایگان قابل استفاده خواهند بود.

بازیکنان میتوانند بسته‌های گسترش دهنده‌ی این عنوان را شامل «Legacy of Void» ،«Heart of the Swarm» و «Nova Covert Ops» به صورت جداگانه با قیمت ۱۴.۹۹ دلار قابل خریداری کنند.

عنوان «StarCraft 2» در سبک (Real-Time Strategy»(RTS» در سال ۲۰۱۰ برای «Windows» و «Mac» به عنوان ادامه‌ای مستقیم بر بازی «StarCraft» که سال ۱۹۹۸ منتشر شده بود، منتشر شد. و خیلی زود توانست به عنوان پرفروشترین عنوان «RTS» دست پیدا کند و بیش از ۳ میلیون نسخه از این عنوان به فروشگاه‌ها عرضه شد( شیپ شد).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا