شباهت مبارزات بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به Sekiro

بازی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در نمایشگاه E3 گذشته بود که رونمایی شد و اگرچه کیفیت آن قابل قبول بود اما نمایش بازی به خوبی نتوانست قابلیت‌های آن را به نمایش بگذارد. به دنبال آن، بسیاری از رسانه‌ها پیرامون الهام بیش از حد آن از سری بازی Metroid صحبت کرده و به مقایسه مبارزات ساخته استودیو Respawn با بازی Sekiro: Shadows Die Twice پرداختند. اکنون نیز خود سازندگان بازی درباره شباهت‌های محصول خود با ساخته استودیو FromSoftware سخن گفته‌اند.

جیسون د هراس (Jason de Heras) طراح مبارزات ارشد بازی در آخرین جلد منتشر شده از نشریه Edge پیرامون مبارزات بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و شباهت آن به Sekiro به صحبت پرداخت. چنان‌چه با بازی Sekiro: Shadows Die Twice آشنا باشید می‌دانید که اثر در بخش گیم‌پلی و مبارزات شدیدا براساس زمان‌بندی دقیق ضربات و دفاع به موقع جلو می‌رود.

د هراس در این باره توضیح داد:

من فکر می‌کردم که بسیار جالب و در عین حال تا حدی موجب آرامش خاطر باشد که بدانید می‌توان چنین نوع از بازی‌هایی را بدون نوار قدرت بدنی توسعه داد. آن‌ها به شما اجازه حمله و حرکت بدون صرف هزینه می‌دهند و سپس هوش مصنوعی به شما می‌فهماند که آیا در حال کار درست هستید یا خیر. این موضوع به ما تایید کرد که شما به عنوان سازنده مجبور نیستید هر کاری که پلیر در بازی انجام می‌دهد را محدود کنید. اجازه دهید ابتدا آن‌ها به جلو رفته و حمله را آغاز کنند و آنگاه هوش مصنوعی می‌تواند با مشت بر صورت آن‌ها بکوبد. این نکته بسیار مثبتی برای ما محسوب می‌شود که بدانیم اثر دیگری وجود دارد که شباهت بسیاری با ساخته ما دارد.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر 2019 برابر با 24 آبان 98 برای کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One و پلتفرم کامیپونر‌های خانگی عرضه می‌شود.

خروج از نسخه موبایل