اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

نسخه نسل بعدی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد

شرکت EA و استودیوی ریسپاون امروز بدون اعلام قبلیه، ورژن نسل نهمی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را منتشر کردند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Star Wars Jedi Fallen Order

کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس قادرند تا بازی را به‌صورت 60/1440p فریم بر ثانیه و یا 30/4K فریم بر ثانیه اجرا کنند. همچنین بازی بر روی ایکس باکس باکس سری اس به‌صورت 60/1800p اجرا می‌شود. کاربرانی که Star Wars Jedi: Fallen Order را بر روی کنسول‌های نسل هشتمی خریداری کرده‌اند، به‌طور رایگان به نسخه نسل بعدی دسترسی دارند. حجم نسخه PS5 و Xbox Series X/S به‌ترتیب 54 و 50.2 گیگابایت است.

علاوه بر این، اعلام شده که لودینگ‌های سریع‌تر، پشتیبانی از HDR و تکسچرهای بهبودیافته از دیگر ویژگی‌های این نسخه هستند. قیمت بازی بر روی کنسول‌های نسل جدید، 40 دلار است. شایان ذکر است که Star Wars Jedi: Fallen Order علاوه بر کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی، بر روی سرویس EA Play نیز قرار گرفته و از این طریق مشترکان سرویس Xbox Game Pass Ultimate نیز به بازی دسترسی دارند.

استودیوی Respawn Entertainment علاوه بر این اعلام کرده بازی در مجموع بر روی همه پلتفرم‌ها، تاکنون بیش از 20 میلیون بازیکن داشته که برای عنوانی تکنفره رقم قابل توجهی است. پیش از این تأیید شده بود که این عنوان اکشن ادونچر تا اوایل سال 2020، بیش از 10 میلیون نسخه فروخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا