اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

عرضه آپدیت نسل بعدی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تابستان امسال

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order که ابتدا در سال 2019 عرضه شده بود، در تابستان امسال یک آپدیت نسل بعدی را بر روی کنسول‌های PS5 و Xbox Seires X/S دریافت خواهد کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Star Wars Jedi Fallen Order

هفته آینده روز جهانی جنگ ستارگان است و به همین مناسبت، وب‌سایت رسمی StarWars.com اخیرا چندین رویداد و تخفیفاتی که پیرامون این مجموعه در راه است را به اشتراک گذاشته. در این میان، اعلام شده که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تابستان پیش‌رو همراه با چندین بهبود فنی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود.

هنوز جزئیاتی از این بهبودها و یا تاریخ دقیق عرضه مشخص نیست و با توجه به اینکه با تابستان فاصله زیادی نداریم، این موضوع کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. همانطور که از قبل تأیید شده بود، ورژن نسل بعدی Fallen Order برای دارندگان فعلی بازی بر روی کنسول‌های نسل هشت رایگان خواهد بود.

این ساخته استودیوی Respawn Entertainment یکی از بهترین تجربه‌های اکشن ادونچر سال 2019 را ارائه داد، بنابراین افرادی که می‌خواهند Star Wars Jedi: Fallen Order را مجددا همراه با پیشرفت‌های گرافیکی بازی کنند و یا برای اولین بار به سراغ تجربه این عنوان بیایند، در تابستان امسال فرصت خوبی برای انجام اینکار دارند.

همچنین نسخه عادی و دیلاکس بازی از همین حالا تا 12 می (22 اردیبهشت) بر روی پلی استیشن، ایکس باکس، استیم و اوریجینز با 70 درصد تخفیف در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا