اخبار بازی

رویداد Square Enix Presents برای هفته بعد تأیید شد، معرفی نسخه جدید بازی Life is Strange

رویداد Square Enix Presents شامل نمایش بازی‌های جدید و ارائه اطلاعات مختلفی از بازی‌های از قبل معرفی شده خواهد بود و قسمت اول آن از هفته آینده پخش می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد Square Enix Presents

گفته شده که اولین قسمت از Square Enix Presents حدود 40 دقیقه خواهد بود و در تاریخ 18 مارچ (پنجشنبه 28 اسفند، ساعت 21:30 به وقت تهران) پخش خواهد شد. علاوه بر ارائه اطلاعات جدید از عناوینی مثل Marvel’s Avengers و Outriders، در این رویداد دیجیتالی از نسخه جدید سری Life is Strange نیز رونمایی می‌شود.

به گفته صفحه توئیتر بازی Life is Strange، این نسخه دارای داستان، شخصیت‌ها و یک قدرت ماورایی جدیدی خواهد بود. طبق شایعات اخیر، نسخه‌های جدید لایف ایز استرنج از حالا به بعد توسط سازندگان Life is Strange: Before the Storm یعنی استودیوی Deck Nine توسعه داده می‌شوند.

از عناوین جدید دیگری که در این رویداد پیش‌رو معرفی خواهند شد، می‌توان به بازی موبایلی جدید Just Cause اشاره کرد. همچنین تأیید شده که اطلاعات جدیدی از Balan Wonderworld را دریافت خواهیم کرد. Square Enix Montreal هم از چند بازی موبایلی جدید رونمایی می‌کند و جشن 25امین سالگرد سری Tomb Raider در طول این رویداد ادامه می‌یابد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”pearl22, post: 4947469, member: 155150″]
    این نسخه دوم بود؟
    واقعا نسبت به نسخه اول خیلی ضعیفتر بود.
    [/QUOTE]
    نه نسخه دوم و Before the Storm جدا هستن… اینطور که چند وقت پیش شایعه شده بود سازنده های نسخه دوم (استودیوی دونتناد) خیلی وقته که دیگه با اسکوئر اینکس همکاری نمیکنن.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا