اخبار بازی

شرکت Square Enix در E3 2021 حضور خواهد داشت

به‌تازگی مدیرعامل شرکت Square Enix اعلام کرده که این کمپانی نیز در طول رویداد E3 2021 چند رونمایی را انجام خواهد داد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی Square Enix

یوسوکه ماتسودا، مدیرعامل اسکوئر اینکس این خبر را در مصاحبه‌ای با نشریه Nikkei تأیید کرده است. او در صحبت‌های خود پس از اشاره کردن به عرضه بازی‌هایی مثل NieR Replicant و Final Fantasy VII Intergrade، عنوان کرد: “ما چندین بازی دیگر را در دست ساخت داریم که می‌خواهیم آن‌ها را در ماه ژوئن و در E3 2021 معرفی کنیم، بنابراین لطفا منتظر بمانید.”

مدتی پیش یوبیسافت نیز تأیید کرد که برنامه Ubisoft Forward خود را در جریان رویداد E3 2021 برگزار می‌کند. همچنین تاکنون حضور کمپانی‌های بزرگ دیگری مانند مایکروسافت، نینتندو، کپکام و کونامی تأیید شده‌اند. با اینحال، هنوز مشخص نیست که آیا برنامه‌های Square Enix در یک کنفرانس جداگانه ارائه خواهد شد یا خیر.

رویداد E3 2021 پس از یک سال غیبت، در تاریخ 12 تا 15 ژوئن (22 تا 25 خرداد) امسال برگزار می‌شود. اسکوئر اینکس همچنین پیش‌تر اعلام کرده بود که برای تابستان امسال، دومین برنامه Square Enix Presents را پخش خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا