Square Enix: کار با X360، راحتتر است
Hiroshi Takai، یکی از کارکنان اسکوار انیکس با حرفهایش اعتبار خاصی به کنسول 360 دادهاست و گفته است که کار با این کنسول بسیار راحتتر از کار با PS3 است.
او که کارگردان بازی TLRمیباشد، امیدوار است که پروژه بعدیاش بر روی X360 باشد.
او گفت:” این اولین باری بود که تیم ما با کنسول 360 و انجین UE3 کار میکرد. هر دوی این موارد، تجربه خوبی برای ما بودند. ما اخیرا کار بر روی Last Remnant را تمام کردیم و من فعلا نمیدانم که پروژه بعدیام در اسکوار انیکس چه خواهد بود ولی بسیار امیدوارم که پروژه بعدی، بر روی 360 باشد، زیرا که کار کردن با 360 بسیار راحتتر از PS3 است”.
این اولین باری نیست که اسکوار انیکس، منبع بازیهای نقشافرینی دنیا، علاقهاش را به کنسول مایکروسافت ابراز میکند کما اینکه میبینیم بازیهای مشهوری چون Star Ocean، Infinite Undiscovery و از همه مهمتر FFXIII نیز برای این کنسول در نظر گرفته شدهاند.
Takai در مصاحبه با OXM گفت:” علاقه اسکوار انیکس برای حضور در بازارهای غربی، هر روز بیشتر و بیشتر میشود. ما نمیخواهیم که از یک گروه حمایت کنیم، بلکه میخواهیم همه بازیبازهای دنیا را در پوشش خود قرار دهیم”.