قرار گرفت، تایید خبر با اعلام این مساله که بازی توسط استودیوی Jade Raymond یعنی Toronto تولید خواهد شد همراه بود !
Raymond تهیه کننده ی Assassin’s Creed مسئولیت ساخت شماره بعدی از
این سری که فعلا عنوانی برایش در نظر گرفته نشده است را بر عهده خواهد
داشت !
Alex Parizeau تهیه کننده شماره قبلی نیز در نقش خود باز میگردد !
Ubisoft Toronto در حال حاضر مشغول کار بر روی یک IP نامشخص دیگر نیز میباشد !
Alex Parizeau در این بازی میگوید: "ما جداً ارزو های بزرگی برای این
پروژه داریم، و این یک موقعیت عالیه چون اسپلینتر سل یک عالمه قابلیت و
جزئیات برای به نمایش در اوردن داره !
و ما واقعا امیدواریم که بتونیم برای ساخت بازی تعداد زیادی از افراد با
تجربه و کلاس یک صنعت بازی سازی رو جذب کنیم، و ما میخوایم که استودیو رو
حول یک تیم کاملا قوی و حرفه ای بنا کنیم ! و Splinter Cell یک موقیت خیلی
خوب رو برای اماده کردن این زمینه و ساختار به ما میده ! و به طور کلی من
فکر میکنم ما یک شانس خیلی خوب برای ساخت یک بازی قوی از همون شروع داریم"
وی ادامه میدهد: "وقتی تعداد زیادی ریسک درکار باشه، بعضی از آون ها به
ثمر می نشینن و بعضی هاشون هم جواب گو نیستند. این ماهیت ریسک کردنه.
من فکر می کنم همین موضوع باعث مکث و توقف ما در طول چرخه پروسه ساخت بازی
شد. ولی اینجا در تورنتو ما تکنولژی قوی اختیار داریم، پلتفرمی که می
تونیم از اون در طراحی بهره ببریم، همچنین ما یک تیم حرفه ای و قوی داریم
که به بزرگ تر شدنش نیز فکر میکنم و می تونیم از آون برای تمرکز روی ستون های
Spliner Cell: Conviction استفاده کنیم"