اخبار بازی

حالت 60 فریم/ری تریسینگ فعال به بازی Spider-Man: Miles Morales اضافه شد

اخیرا آپدیت جدیدی برای بازی Spider-Man: Miles Morales منتشر شده که امکان تجربه بازی به‌صورت 60 فریم همراه با ری تریسینگ فعال را فراهم می‌سازد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Spider-Man Miles Morales

بازی Spider-Man: Miles Morales به‌همراه Demon’s Souls، بزرگ‌ترین لانچ تایتل سونی برای PS5 به‌شمار می‌رود. این عنوان که با قدرت PS5 یک نیویورک خیره‌کننده را به‌تصویر می‌کشد، تا قبل از آپدیت اخیر دو حالت گرافیکی را در اختیار کاربران قرار می‌گذاشت. حالت Fidelity Mode که با ری تریسینگ فعال و 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌شد، و حالت Performance Mode که ری تریسینگ را غیر فعال می‌کرد و تجربه 60 فریم بر ثانیه را ارائه می‌داد.

آپدیت جدید اما حالت گرافیکی سومی به اسم Performance RT را به بازی اضافه می‌کند. در این حالت، بازی به‌صورت 60 فریم بر ثانیه و همراه با تریسینگ اجرا می‌شود. با اینحال، کاربران برای اجرای Spider-Man: Miles Morales بر روی این حالت باید برخی چیزها را فدا کنند. در توضیحات درون بازی آمده که این حالت تعدیلاتی را در رزولوشن صحنه، کیفیت بازتاب، و همچنین تراکم عابر پیاده‌رو به‌وجود می‌آورد.

به‌نوعی، حالت گرافیکی Performance RT بهترین‌های دو حالت دیگر را همراه با تغییراتی به‌صورت همزمان ارائه می‌دهد. بازی Spider-Man: Miles Morales هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا