اخبار بازیپلی استیشن 5

نسخه‌ی آلتیمیت بازی Spider-Man: Miles Morales به 105 گیگابایت فضا نیاز دارد

همچنان که در وبسایت بروز شده‌ی پلی‌استیشن اعلام شده عنوان لانچ Demon’s Souls حداقل به 66 گیگابایت و بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales  به 50 گیگابایت از فضای درایو SSD کنسول پلی‌استیشن 5 نیاز دارند.

با اینحال نسخه‌ی نسخه‌ی آلتیمیت بازی Spider-Man: Miles Morales که شامل ریمستر بازی Spider Man از سال 2018 است، 105 گیگابایت فضا را اشغال خواهد کرد. به عبارت دیگر کسانی که نسخه‌ی آلتیمیت Spider-Man: Miles Morales و Demon’s Souls را خریداری می‌کنند به 171 گیگابایت یا 20 درصد از فضای درایو SSD کنسول پلی‌استیشن 5 خود نیاز دارند.

مدل دارای دیسک درایو کنسول پلی‌استیشن 5 نیز بعید است که دارای مزیت بیشتری نسبت به مدل دیجیتال آن باشد و درست مثل کنسول پلی‌استیشن 4، نسخه‌های دیسکی پلی‌استیشن 5 نیاز به انتقال داده‌های خود به کنسول دارند اما اینبار از سرعت چشمگیر درایو SSD  پلی‌استیشن 5 بهره‌مند خواهند بود. (5.5 گیگابایت بر ثانیه خام).

اگرچه سونی اعلام کرد که پلی‌استیشن 5 دارای انعطاف بیشتری در مدیریت حافظه‌ی کنسول است و کاربران قادر خواهند بود که میزان فضای حافظه‌ی داخلی کنسول را با درایو‌های SSD سونی که هنوز به بازار عرضه نشده‌اند افزایش دهند. اگرچه درایو‌هایی که دارای پهنای باند حجیم پلی‌استیشن 5 باشند در کوتاه مدت گران خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا