اخبار بازیپلی استیشن 5

تریلر جدیدی از گیمپلی بازی Spider-Man: Miles Morales منتشر شد

استودیو Insomniac Games در طول رویداد اخیر PS5 گیمپلی جدیدی را از بازی Spider-Man: Miles Morales به‌نمایش گذاشت. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Spider-Man: Miles Morales

تریلر جدید یک نیویورک پوشیده از برف را نشان می‌دهد. داستان این اسپین آف یک سال پس از نسخه 2018 جریان دارد و بر خلاف نسخه اصلی، در Miles Morales بازیکنان به منطقه Harlem دسترسی دارند. در ابتدای تریلر مایلز به‌همراه دوست خود در این منطقه در حال قدم‌زنی است. Rio Morales (مادر مایلز) در حال سخنرانی است که The Tinkerer به‌همراه ارتش خود جنگی را به‌راه می‌اندازد. 

پس از آن شاهد یک گیمپلی بدون کات و ادیت هستیم که برخی از قابلیت‌های منحصر بفرد مایلز نسبت به پیتر را نشان می‌دهد. از این قابلیت‌ها می‌توان به امکان نامرئی شدن و استفاده از قدرت‌های بایو الکتریکی او اشاره کرد. همچنین همانند نسخه قبلی، بازی در برخی از صحنه‌های سینمایی با QTE (دکمه زنی) همراه خواهد بود.

بازی Spider-Man: Miles Morales که یکی از عناوین لانچ PS5 به‌شمار می‌رود، در تاریخ 12 نوامبر با قیمت 50 دلار برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. همچنین اینسامنیاک گیمز نسخه Ultimate Edition این بازی را با قیمت 70 دلار برای نسل بعد معرفی کرده که شامل Spider-Man: Miles Morales و نسخه قبلی همراه با تمام DLCهای آن خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا