Spec Ops The Line هر دو روی سکه را به شما نشان خواهد داد
عنوان Spec ops: the Line که در سبک 3rd Person shooter قرار است عرضه شود، در VGA سال 2009 معرفی شد و از آن زمان به بعد خبر های زیادی از این بازی به بیرون درز نکرد و Take-Two نیز توانست بدون اینکه در خبر های حاشیه ای قرار بگیرد، ساخت بازی رو به جلو ببرد.
آقای Shawn Frison طراح ارشد این بازی در گفتگویی که با سایت RPS داشته در مورد خشونت بازی گفته است:" این موضوع چیزی بود که در زمان ساخت بازی بسیار مورد بحث قرار گرفت. من فکر میکنم در حال حاضر خطر کمتری ما را نسبت به 20 سال پیش تهدید میکند. به نظر من بسیار جالب است که کسی منفجر شود. سخت است که بگویم این اتفاقات به این دلیل در بازی گنجانده شده است چون در جنگ چنین اتفاق هایی میافتد و یا به خاطر این بوده که این کار ها بسیار جذاب هستند. "
وی در ادامه صحبتش در مورد The line اینگونه گفته است که:" بین ترس از جنگ و یک بازی شوتر جذاب، کششی وجود دارد که که خیلی سخت است بتوان بین آن تعادلی بوجود آورد. ما میخواهیم با کشتن و منفجر کردن مردم احساس قدرت را به شما بدهیم که بتوانید از آن لذت ببرید ولی وقتی که شما مجبور میشوید از بین این کشتار ها رد شوید و به نتایج کار خود نگاه کنید ممکن است از کار خود پشیمان شوید. پس ما هر دو روی سکه را به شما نشان خواهیم داد. "
Spec Ops: The Line که قرار بود در بهار امسال عرضه شود با تاخیری چند ماهه به تاریخی نامعلوم در سال مالی 2013 منتقل شده است.