چندی پیش Sony خبر ساخت بازی ای به نام Sorcery را برای PS Move داد، و تاریخ عرضه ی بازی نیز بهار 2012 در نظر گرفته شد. Brian Upton کارگردان هنری پروژه در Sony Santa Monica، احساس میکند که این بازی توانایی های Move و اینکه چرا Move نسبت به Kinect یا Wii وسیله ی بهتری میباشد را نشان خواهد داد.
Upton میگوید: بازی ای که در حال ساخت آن هستیم، بیش از هر بازی دیگری که از حسگرهای حرکتی استفاده میکنند هاردکور است. بیشتر بازی هایی که برای این حسگرها ساخته میشوند خیلی خیلی کژوال هستند. ولی ما در نظر داشتیم بازی ای بسازیم که به جمعیت هاردکور گیمرها بسازد؛ بازی ای که عمق و پیچیدگی کافی را دارا باشد.
در این بازی بیشتر به مسائلی دقت شده که هاردکور گیمرها به آن علاقه مند هستند. بازی طوری نیست که بتوان با زدن یک دکمه راه خود را هموار کرد و پیش رفت. شما زمانی احساس یک بازیکن قوی را خواهید داشت که مهارت های مورد نیاز را کسب کنید و بر سیستم بازی تسلط کامل داشته باشید. در واقع Move به اندازه ای دقیق است که باعث میشود به راحتی بتوانیم بازی ای بر پایه مسائل تکنیکی و مهارتی برای حسگرهای حرکتی بسازیم.
به نظر من این عنوان برای نشان دادن تفاوت های Move با سایر حسگرهای حرکتی ای که در حال حاضر در بازار هستند عالی خواهد بود، و دلیل برتری این دستگاه نسبت به آن ها را نشان میدهد. بازی نفسگیرتر، پاک و کم ایرادتر، و دقیق تر از هر بازی دیگری است. فکر نمیکنم بازی ای مثل این باشد که بتوان برای Kinect یا Wii ساخت. و همچنین فکر نمیکنم که آن ها توانایی ساپورت این نوع گیم پلی را داشته باشند.
و در مورد کینکت هم Upton اینگونه گفت: به عنوان یک گیمر، واقعا برای من چیز زیادی به نظر نمیرسد. شخصا چیزی پربارتر از این را ترجیح میدهم.