اخبار بازیپلی استیشن 3

سونی از بستن استور PlayStation 3 و PS Vita صرف نظر کرد

شرکت Sony اعلام کرده بر خلاف آنچه که قبلا گفته شده بود، کاربران همچنان قادر خواهند بود تا بازی‌های PlayStation 3 و PS Vita را از طریق استور رسمی خریداری کنند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی PlayStation

چند هفته پیش بود که سونی رسما از پایان دادن به پشتیبانی از استور کنسول PS Vita، پلی استیشن 3 و PSP در تابستان امسال خبر داد. هر چند این تصمیم برای PSP بدون تغییر باقی می‌ماند و در تاریخ 2 جولای استور این کنسول بسته می‌شود، اما سونی در خصوص موضع خود برای ویتا و پلی استیشن 3 صرف نظر کرده است.

جیم رایان، رئیس شرکت سرگرمی تعاملی سونی، با انتشار بیانیه‌ای رسمی بر روی بلاگ پلی استیشن اعلام کرد که “مشخصا در این مورد تصمیم اشتباهی را گرفته‌اند” و پشتیبانی از استور PS3 و ویتا را ادامه خواهند داد. او در این مورد گفت:

“تصمیم داخلی برای پایان‌دهی به قابلیت خرید از PS3 و ویتا به‌دلایل مختلفی گرفته شده بود، از جمله چالش‌های پشتیبانی بازرگانی از دستگاه‌های قدیمی و توانایی تمرکز بیشتر بر روی قرار دادن منابع خود روی دستگاه‌های جدیدی که بخش عظیمی از گیمرهای ما آنجا بازی می‌کنند. حالا که می‌بینیم بسیاری از شما بابت داشتن امکان خرید بازی‌های کلاسیک PS3 و PS Vita مشتاق هستید، خوشحالم که توانستیم راه حلی را برای این موضوع پیدا کنیم.”

رایان در ادامه اشاره کرد: ” خوشحالم که می‌توانیم در کنار خلق بازی‌های پیشگام پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نسل جدید VR، این بخش از تاریخی که گیمرها از آن لذت می‌برند را زنده نگه داریم.”

پایان دادن به امکان خرید محتوای دیجیتالی بر روی کنسول‌های قدیمی سونی تصمیمی بود که با مخالفت و اعتراض کاربران زیادی مواجه شد. خوشبختانه اگر قصد خرید بازی‌های قدیمی و خاطره‌انگیز نسل هفت را دارید، با عقب‌نشینی سونی همچنان این امکان را خواهید داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا