اخبار بازی

سونی سرورهای بازی Concord را خاموش می‌کند

سونی اعلام کرده است که قصد دارد سرورهای بازی جدید شوتر چند نفره‌ی Concord را خاموش کند، بازی را از لیست‌های فروش خارج کند و مبلغ پرداخت شده برای این بازی را به همه بازیکنانی که آن را خریداری کرده اند، بازپرداخت کند. این اخبار پس از گزارش‌هایی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد این بازی از زمان انتشار آن در 23 آگوست بر روی کنسول PS5 و PC تا کنون مجموعا 25000 نسخه فروخته است. این اعلامیه در یک پست بلاگ پلی استیشن توسط مدیر بازی در Firewalk Studios، آقای Ryan Ellis، اعلام شد.

او گفت: طرفداران کنکورد، ما از زمان عرضه Concord روی پلی استیشن 5 و رایانه شخصی به دقت به بازخورد شما گوش می‌دهیم و می‌خواهیم از همه کسانی که با ما همکاری کرده‌اند، تشکر کنیم. حمایت شما و جامعه پرشوری که در سراسر بازی رشد کرده است، برای ما ارزش زیادی دارد. با این حال، در حالی که بسیاری از ویژگی‌های این بازی در بین بازیکنان طنین انداز شده است، ما همچنین می‌دانیم که جنبه‌های دیگر بازی و عرضه اولیه ما آنطور که ما می‌خواستیم انجام نشد. بنابراین، در این زمان، ما تصمیم گرفتیم که بازی را از تاریخ 6 سپتامبر 2024 آفلاین کنیم و گزینه‌هایی را بررسی کنیم. فروش Concord بلافاصله متوقف می‌شود و ما شروع به بازپرداخت کامل پول برای همه گیمرهایی خواهیم کرد که بازی را بر روی PS5 و یا PC خریداری کرده‌اند.

بازیکنان PS5 که بازی را از فروشگاه PlayStation یا PlayStation Direct خریداری کرده‌اند، به روش پرداخت اولیه خود، مبلغ بازپرداخت خواهد شد، اگرچه سونی گفت ممکن است 30 تا 60 روز طول بکشد تا مبلغ در صورت‌حساب‌های بانکی ظاهر شود. برای مشتریانی که مستقیماً یک نسخه فیزیکی را در محل خرده‌فروشی خارج از پلی‌استیشن خریداری کرده‌اند، لطفاً به فرآیند بازپرداخت خرده‌فروشی که آن را از آن خریده‌اید مراجعه کنند تا بازپرداخت خود را دریافت کنند. در آخر بازیکنان رایانه شخصی که بازی را از طریق Steam و فروشگاه Epic Games خریداری کرده‌اند، طی روزهای آینده بازپرداخت خواهد شد.

Firewalk مستقر در واشنگتن است و در سال 2018 تاسیس شد و سال گذشته توسط سونی خریداری شد. طبق گزارش ها، Concord، اولین بازی آن، حدود هشت سال در حال توسعه بود. این عنوان با توجه به وب سایت متاکریتیک که دارای امتیازات 62 (PS5) و 65 (PC) است، نقدهای (مختلط یا متوسط) را از منتقدان دریافت کرد. طبق گفته SteamDB، در زمان انتشار، Concord فقط 34 بازیکن در حال بازی در Steam داشت.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا