اخبار بازی

 سونی توسعه بازی برای VR را کاهش داده است 

طبق گزارش‌ها، سونی سرمایه‌گذاری در VR را کاهش داده است و تنها دو عنوان در حال توسعه برای هدست PlayStation VR دارد. این شایعه بر اساس سایت Android Central است که ادعا می‌کند که در سونی، دو بازی برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن در حال توسعه است و سونی علاقه کمی دارد که برای هدست PlayStation VR بازی‌های بیشتری را توسعه دهد. به گفته این نشریه، در آینده فرصت‌های بسیار کمی برای توسعه واقعیت مجازی در سونی وجود خواهد داشت.

بزرگترین تلاش سونی در توسعه واقعیت مجازی برای PlayStation VR2 بازی Horizon: Call of the Mountain بود. از آن زمان، خروجی این شرکت برای این سخت افزار محدود شده است. همچنین یک آداپتور برای رایانه شخصی در اواخر امسال عرضه خواهد شد.

در ماه اکتبر، Eric Lempel، معاون ارشد و رئیس بازاریابی جهانی Sony Interactive Entertainment، تکنولوژی VR را یک تجارت معنادار برای این شرکت توصیف کرد، اما اشاره کرد که هنوز به پتانسیل خود نرسیده است. Lempel گفت: VR برای ما مهم است که می‌تواند در نوآوری به ما کمک کند. این هرگز تنها راهی که مردم بازی می‌کنند نخواهد بود، اما خوشحالم که در آن هستیم. تجربیات بسیار خوبی وجود دارد و مصرف کنندگان واقعاً آن را دوست دارند. اما این یک تجارت نوپا برای ما است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا