اخبار بازیپلی استیشن 5

در دست ساخت بودن بیش از 25 بازی PlayStation 5 توسط استودیوهای پلی استیشن

شرکت Sony اعلام کرده که بیش از 25 بازی جدید توسط استودیوهای پلی استیشن برای کنسول پلی استیشن 5 در حال ساختند که حدود نیمی از آن‌ها IP جدید هستند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

لوگوی PlayStation Studios

این موضوع از طریق مقاله‌ای که اخیرا توسط رسانه وایرد منتشر شده مطرح شد. وایرد در این مقاله با هرمن هالست، رئیس سابق استودیوی گوریلا گیمز که از سال 2019 ریاست استودیوهای جهانی پلی استیشن را بر عهده گرفت، گفتگویی داشته. او ضمن اعلام اینکه بیش از 25 بازی مختلف توسط PlayStation Studios در حال ساخت هستند گفت: “تنوع فوق‌العاده‌ای از مناطق مختلف دنیا در حال شکل‌گیری است.”

به گفته او، این عناوین جدید شامل بازی‌های بزرگ، کوچک و در ژانرهای مختلف می‌شود. علاوه بر این، سونی باری دیگر تأکید می‌کند که بازی Horizon Forbidden West در ادامه سال 2021 برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که طی چند وقت اخیر، سونی با چند استودیوی AAA همکاری خود را اعلام کرده. این استودیوها شامل Haven Studios (که توسط جید ریموند تشکیل شده) و همچنین Firewalk Studios می‌شود. هر دوی این استودیوها مشغول ساخت IPهای جدید هستند.

در کنار Horizon Forbidden West، عناوین بزرگ دیگری از جمله دنباله God of War و Gran Turismo 7 در راه پلی استیشن 5 هستند. در همین حال، بازی Ratchet & Clank: Rift Apart طی کمتر از یک ماه دیگر برای کنسول نسل نهمی سونی منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا