اخبار بازی

آهنگساز سری بازی Silent Hill به معرفی پروژه بعدی خود در تابستان اشاره دارد

آقای Akira Yamaoka که به عنوان آهنگساز و طراح صدای سری Silent Hill شناخته می‌شود، به‌تازگی نکات جالبی را در خصوص پروژه بعدی خود و معرفی آن مطرح کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Akira Yamaoka

بازی The Medium به عنوان جدید ترین پروژه‌ای که آکیرا یامائوکا بر روی آن کار کرده چند روز پیش به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت منتشر شد. به همین مناسبت، اخیرا یوتیوبری به نام Al Hub با او مصاحبه‌ای ترتیب داده و او در این مصاحبه در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده است.

در بخشی از مصاحبه، هنگامی که از زمان معرفی پروژه بعدی یامائوکا سوال پرسیده شد، او پاسخ داد: “فکر می‌کنم قادر باشم حوالی تابستان در مورد آن صحبت کنم… درسته… اما مطمئنم این همان چیزی است که منتظرش بودی، Mutlaq (مصاحبه‌کننده).”

آیا او به معرفی ریبوت Silent Hill که از مدت‌ها پیش شایعات آن در فضای مجازی پیچیده‌اند اشاره دارد؟ حجم شایعات پیرامون ساخت این بازی بر روی نسل جدید و معرفی آن به‌قدری زیاد بوده‌اند که اگر در نهایت مشخص نشود این بازی در دست ساخت بوده باعث تعجب افراد زیادی خواهد شد.

در هر صورت، باید صبر کرد و دید که در تابستان امسال چه اتفاقی خواهد افتاد. در حالی که هنوز به‌صورت رسمی نسخه جدید سایلنت هیل تأیید نشده، اما مدتی پیش شاهد معرفی کراس اور بین این سری و بازی چندنفره Dark Deception: Monsters & Mortals بودیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا