Jason Allen، از طرف کمپانی Double Helix در مصاحبه با MTV میگوید:” من به شدت معتقدم که ما با ساختن Silent Hill: Homecoming به طرفداران این بازی نشان دادیم که میتوانیم یک سایلنتهیل، به خوبی قسمتهای قبلی بسازیم. من احساس میکنم که این بازی، محصول بزرگی بود که همه ما به ان افتخار میکنیم، به ویژه با توجه به اینکه این اولین بازی ما بود”.
” به عنوان یک تیم جدید در این سری از بازیها، فکر میکنم خیلی مهم بود که ابتدا ثابت کنیم که ما قدرت درک بازی Silent Hill را داشتهایم. اکنون ما میخواهیم که بر روی تجربههای خود سرمایهگذاری کنیم و بازیای تماشایی و دیدنیتر بسازیم تا به معیار و شاخصی در ژانر ترسناک تبدیل شود. بازیای که استعداد و توانایی واقعی ما را نشان خواهد داد”.