اخبار بازی

صحبت‌های شینجی میکامی در مورد ریمیک احتمالی بازی Resident Evil 4

در جدیدترین اخبار بازی از سری Resident Evil، بازیساز کهنه‌کاری که کارگردانی یکی از نسخه‌های محبوب این سری یعنی شماره چهارم را بر عهده داشت، اخیرا نظر خود را در خصوص ریمیک شدن این بازی بیان کرده‌است.

بازی Resident Evil 4

شرکت Capcom در چند سال اخیر سعی کرده تا نگاهی به گذشته بیاندازد و با بازسازی نسخه‌های قدیمی سری رزیدنت ایول، آن‌ها را به نسل هشتم بیاورد. پس از عرضه ریمیک نسخه دوم و سوم این سری در طی دو سال آخیر، حال مدتی است که شایعاتی قوی مبنی بر در دست ساخت بودن ریمیک بازی Resident Evil 4 نیز به گوش می‌رسد. اما نظر خالقین اصلی این آثار در مورد بازسازی نسخه‌های مختلف سری رزیدنت ایول چیست؟

هنگامی که IGN در مصاحبه‌ای جدید با آقای شینجی میکامی در خصوص ریمیک احتمالی بازی Resident Evil 4 از او سوال پرسید، او به سادگی پاسخ داد: “تا زمانی که این ریمیک یک بازی خوب از آب در بیاید، من هیچ مشکلی ندارم.”او در ادامه در مورد بازسازی نسخه دوم گفت: ” من ویدئویی را از Resident Evil 2 Remake دیدم و به‌نظرم خیلی خوب بود. من فکر می‌کنم کپکام به بازسازی کردن این بازی‌ها ادامه می‌دهد چرا که فروش خوبی دارند.”

طبق شایعات، کپکام در نظر دارد تا ریمیک نسخه چهارم Resident Evil را در سال 2021 و با در نظر گرفتن بازخوردهای طرفداران نسبت به مشکلات ریمیک نسخه سوم منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا